Hoi hoi, Ik zou graag jullie hulp vragen bij een leuke vernoeming van Jan en Anita, zowel voor een jongen als meisje. Het gaat om een tweede naam. Ik vind het niet leuk om precies de namen te gebruiken, maar het moet ook weer niet te ver gezocht zijn Janita komt voor een meisje als eerste op, maar vind ik niks voor nu is Jinta de grootste kanshebber, maar twijfelen we nog wel over.. voor een jongen hebben we nog geen idee! Hebben jullie nog creatieve ideeën?
Beetje ouderwets maar Anja zou heel goed kunnen. Tina vind ik ook leuk! voor een jongen zou Jan eigenlijk ook prima zijn (de an van Anita) maar vergt wat uitleg dan waarschijnlijk
Meisje: Jinte/ Jinthe Janine Jantina/ Jantine/ Jantien Jonna Jeanne/ Jeanna Jaan Jana Janna Sjanna Nita/ Nitha Nina Anne Anna Ania Anja An Tina Unisex: Jonne Jean Jongen: Ian Jani Antoin Anton
Aanvullend op wat al genoemd is: Natalia (L extra) / Natalie (L en E extra) Sanna (S extra) Jane (E extra) Maita (M extra) Tiana Yalina (L extra en Y al j-klank) Janine (qua klank in de richting van Jan en ‘Anie(t)’) Nathan (H extra) Tian Nate (E extra) Ante (E extra) Juan (U extra) Anan Janiek/Janik/Yaniek/Yanik (qua klank wel enigszins in de richting van Jan en ‘Anie(t)’) Sommige namen vind ik overigens wel ver gezocht, maar goed… Of Joanna voor een meisje: Jan komt van Johannes en Anita van Anna. Johanna kan natuurlijk ook, maar vind Joanna wat vlotter. En voor een jongen kan Johan natuurlijk.
Haha deze rare associatie heb ik omdat ik in het ziekenhuis werk (waarschijnlijk kent niemand dit), maar Tanita is het merk van de professionele weegschaal dus daar moet ik dan aan denken