Cela Anthe Erin Inez Imre Ize Novee Danee Tara Tessa Famke Ylou Bodee Enora Gwen Xanne Brynn Abbey Joelle Novi Nomi Rixt Jade Jill Nele Elin i
Aimee Alix Alexa Berber Bodil Chloe Fsy Fem Flo Gaby Hanna Jente Jodie Nanne Noe Teddy Veda Vida Zaria
Rivka Rizpa Thirza Aziza Esther Eva Febe Geri Jiska Judith Yaël En ik kom op deze site er nog heel veel tegen op alfabetische volgorde: https://studiohemelsblauw.nl/meisjesnamen-kort
Heb nog even een lijstje naar mijn man gestuurd en overlegd. Wat we samen 'wel leuk' vinden zijn tot nu toe: Nikki Novi Nine Nika Zara Maar ik had er dus ook nog een paar die ik leuk vind en hij niet en daar baal ik dan van, want ik wil ook weer niet echt een compromis ofzo. Ik wil gewoon iets wat ik écht leuk vind, en niet half. De namen hierboven zijn ook nog geen dikke wauw. Maar dat is niks eigenlijk. Alleen Nikki had ik al lang op mijn lijstje. En toch twijfel ik daarbij omdat mijn broer al een Nick heeft. Ik heb overal ook wel een 'maar' bij. Nikki - maar mijn broer heeft een Nick Novi - maar dat klinkt misschien te apart Nine - maar in het Engels is dat 'nain' en ik wil geen niene als spelling Nika - maar dan vind ik Nikki toch leuker Zara - maar dat klinkt teveel als sara (mans argument) en het is een winkel (maar dat weet mijn man niet denk ik ) Best kans dat we dus naar een naam met een N neigen...
Ik denk nog aan: Noe (met puntjes op de e) Vajen (streepje op de e) Volgend mij zijn deze nog niet genoemd. Veel succes met de keuze!
Noë of Noé had ik zelf ook als optie maar man helaas niet . Maar op de een of andere manier klinkt dat dan ook weer als no way in het Engels. Volgens mij weet ik elke naam wel te verpesten.