Sorry, ik vind het geen mooie naam. Ordinair is t eerste wat in mij opkomt, no offense. En ik ben t eens met wat mensen zeggen over de schrijfwijze/uitspraak. Ik zou geneigd zijn dit op z'n Engels uit te spreken.
Javy of nog erger Jaivey (brrr) vind ik erg lelijk, zou het uitspreken als Djeevie. Javi, ziet er beter uit...al zou ik de voorkeur geven aan de Spaanse naam waar het een afkorting van is, Javier.
Ga voor wat jullie vinden. Wij hebben een meisjesnaam waar de.meningen over verdeeld zijn, maar als wij Een dochter krijgen gaat ze echt zo heten. Als jullie hart zegt dat hey Javy/i móet worden, dan is dat de naam.
Maar met Javi ga ik juist weer op de Spaanse wijze denken: Ghavi Zoals in Dirty Dancing 2... Ik vind het sowieso geen mooie naam, ik zou eerder voor Xavi, Dani of Zani gaan. Hoewel ook dat mijn smaak niet is, maar daar heb je gelukkig niets mee te maken
lijkt op jari zo zou ik me zoon dus wel willen noemen maar mn man niet haha. miss is jari een ideetje? ik vind javi ook erg leuk trouwens lavie is ook erg leuk!
volgens mij spreek je dat op zn spaans uit gabi..... teminste zo ken ik t alleen. ik vind t wel leuke naam! allebei trouwens
Je moet niet luisteren naar andere hoor! Het is jullie kindje en jullie naam en dan is elke naam mooi. Smaken verschillen altijd. Ik vind Javy/Javi wel superleuk. Sterker nog, bedankt voor de tip, ik zet hem ook op ons lijstje maar dan Javy, djeevie.