Hoi meiden, Wij hebben morgen onze eerste echo bij krap 7 weken zwangerschap. Wat zien ze nou? Op internet lees ik zoveel wisselende verhalen. Kun je nou wel of niet het hartje al zien kloppen?
Hoi, als het goed is kun je zeker al een klein garnaaltje zien met een kloppend hartje. Het hartje begint rond de 6 weken te kloppen. Dit was mijn echo bij 7 weken en 3 dagen, het kindje en het vruchtzakje zie je.. Heel veel succes morgen en hopelijk hebben jullie een mooie echo!
Ik denk dat je idd het hartje moet zien kloppen hoor! Succes morgen! Wij hadden onze eerste echo achteraf gezien met 6w2d ipv ook precies 7weken, maar daar zagen we ook een grijze vlek en een knipperlichtje al!
Bij een goede zwanger zul je idd al een mooi kloppend hartje moeten zien !!! veel kijkplezier morgen !!
In mijn album staan mijn echo-foto 's. Een van 6,3 en een van 7,4. Bij beide een knipperlichtje gezien.
Jaaaaaa!! Was een super mooi knipperlichtje! Zit precies op schema! Het mooiste boontje wat ik ooit heb gezien!! Heb eerst een half uur moeten uithuilen tijdens de echo..