Vanavond begint er weer een nieuwe Uri Geller op sbs6, om 20.30 uur! Op tvgids.nl; Mijn dooie mini kerst-ster staat vanavond op tv....
Oh verschrikkelijk vind ik het... de 'optredens' zijn vaak wel leuk maar die :c: Patty er weer in en alle reclames tussendoor... al weken krijg je als je eindelijk een goede film of serie op tv hebt die Uri ertussendoor... ik ga dus niet kijken Off topic; dreames wat een prachtig meisje is Demi zeg!
Ik heb wel genoeg van Uri Gellar van vorig jaar, ik vond en vind het zo fake, ik ga me tijd ermee niet meer verspillen.
Ik vind die Uri echt super nep. En het wordt helemaal ongeloofwaardig met die hysterische patty erbij... Nope, ik kijk er niet naar...
alleen zo jammer dat Patty Brard weer in het programma komt...[/quote] vond het prog. weinig aan en dat patty erin zat was reden genoeg om niet te kijken, wat een hysterisch en overdreven wijf zeg.
Het is sowieso allemaal nep.. he is namelijk illusie Het gaat toch om de spanning en om de act? Ik vind het erg leuk om naar te kijken Alleen erg jammer van die Patty inderdaad...
Ik heb gekeken. Het enige dat ik indrukwekkend vond was de act met de benzine. De operatie was zo ontzettend nep. Effe snel achter brandi doorlopen en de capsule verwisselen en brandi de verkeerde capsule laten innemen en dan die met haar briefje te voorschijn toveren tussen heel veel nep bloed en slijm.
Verschrikkelijk programma.... De aankondigingen zijn nog irritanter.... Op deze manier kun je ook niet meer afstemmen op het programma van je keuze want elke keer komen die irritante! aankodigingen langs. BAH!
kvond die operatie toch wel het aller ergste... zoiets neps heb je gewoon nog nooit gezien.. en dan die patty brard met dat mannetje met benzine hele tijd: *PPFFF* *ZUCHHTT* *IK WIL DIT NIET* *PFFF* *ZUCHTT* *HEB IK DAT WEER* mens blijf er dan uit!
verschrikkelijk programma, maar helaas, manlif vind het leuk! Dus verplicht meekijken! hahahaha Vond het saai en ind. erg voorspelbaar! kus miek
uuggghh, als patty brard ergens in verschijnt, ben ik weg,..dat is echt de opperdoos van de Nederlandse televisie.
Die PAtty vind ik geen *piep* aan! Wat een onwijs zeik wijf, echt té overdreven! Zij verpest het hele programma!