Ik geloof hier zo niet in. Wat en onzin. Ik geloof in meer tussen hemel en aarde. Maar dit is zo doorgestoken kaart. Met bekende nederlanders kun je zoveel afspreken. Kom maar eens langs de deuren bij wildvreemden en doe je truc dan nog een keer. hahaha ik lach me dood. Char vind ik ook zo'n oplichter. De enige die ik wel vertrouw is Derek ogilvie.
Ik vind er niks aan. Maar ik ben sowieso helemaal klaar met al die talentenjachten op tv. In welke vorm dan ook. De ene volgt de ander op.. Kom maar es met wat nieuws!
http://frontpage.fok.nl/nieuws/105327/- ... eller.html Tijdens de repetities van het SBS6 televisieprogramma 'De nieuwe Uri Geller' is er iets mis gegaan. Het duo Winfried en Angelique moest vandaag met spoed naar de eerste hulp worden gebracht toen Winfried mentaal contact had met zijn zus Angelique die in een kartonnen doos zat. Winfried zou via het mentale contact aan kunnen voelen waar zijn zus in de doos zat en doorboorde de doos met speren. De bedoeling was om langs haar heen te steken, maar hij doorboorde zijn zus. Blijkbaar zat er storing op de lijn. Angelique is met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Het is niet bekend of ze mee kunnen doen aan de live show van het televisieprogramma.
publiciteit stunt! Ze hadden veels te weinig kijkers verleden keer. Ook al zeggen ze dat het niet zo is. Want toevallig stond er iemand met zijn mobiel te filmen. Hoe verzin je het! Triest programma hoor! Ik kijk het zeker weten niet.. BAH
wat een onzin.. heb het filmpje gezien en het is zogenaamd 'heel amateuristisch' opgenomen.. yeah right
vind het zo ontzettend nep, ik kijk er niet eens meer na bah. En dan vooral dat verschrikkelijke mens van een patty brad gatverde gatver :sick: patricia
wat vonden jullie van die bloedzuigers act van net? Ik echt verschrikkelijk ! BAH wat vies zeg! Vond het hele vampieren gedoe ook echt helemaal nergens op slaan ! Uri ging helemaal uit z,n dak in de live show Lol manlief vond het helemaal geweldig helaas.... (onbegrijpelijk)
Hubbie hier ook hoor .... brullend van het lachen op de bank hier. Ik ben naar boven vertrokken, kon het allemaal niet meer aanzien ... yech ale: :sick:
Nou de kokhals neigingen waren er ! Gatverdamme zeg! Hij zat volgens mij echt te kauwen erop :sick: Ik zei gelijk : kom op ZAPPEN ! ZAPPEN NU !
heb het niet gezien, de mannen zitten hier Feyenoord te kijken ... wat trouwens een drama is .. gna gna gna
dan kies ik toch voor voetbal hihihi... alhoewel niet voor deze wedstrijd... maar zit wel te genieten van het gevloek hiero hahahaha... Heerlijk hoe mannen hun avond kunnen laten verzieken door dat voetbal hahhha Sorry was ff offtopic