Wéér Uri Geller

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Heart, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

flauwekul dat genep inderdaad.
    Ik dacht echt ongeluk maar niet dus ... pff stom programma

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Die bloedzuigers act bah bah bah!
    Groot gelijk van Uri er kwaad om werd, ik snapte het ook niet!

Liefs, misspuma

3. joyce

joyce Bekend lid

oke bloedzuigers eten dieren dus vind ik niet oke nee
    maar voor de rest cool!
    en uri geller is een grote fake goed die stress voor hem gebeurd er misschien ook nog eens wat met hem
    bah vieze fake show :evil:

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Weer bijna dode in show Uri Geller
    Uitgegeven: 21 januari 2009 11:03
    Laatst gewijzigd: 21 januari 2009 11:30
    HILVERSUM - Een 26-jarige deelneemster aan de De Nieuwe Uri Gellershow heeft een opname in Hilversum voor het televisieprogramma dinsdag ternauwernood overleefd.

De deelneemster liet zich opsluiten in een tank die vol met water liep.

Het lukte haar in eerste instantie niet om de code van de deur te raden. Ook een tweede poging mislukte.

Omdat het haar niet lukte om op eigen kracht uit de tank te komen, moest de opnameleider er met een grote nijptang aan te pas komen. De vrouw was in totaal 25 seconden onder water.

De show werd live vanuit Hilversum uitgezonden op de zender ProSieben.

Speren

Eerder deze maand raakte ook al een vrouw gewond tijdens een act met speren. Daardoor kwam het duo Winfried en Angelique in de problemen. Winfried stak speren in een doos waar Angelique in zat. De vrouw werd geraakt door een van de speren en met spoed afgevoerd.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wisten jullie dat die vampier tijdens zijn mysterieuze spreuken gewoon woorden in een andere taal zei? ik kon tenminste het woord "proost" in het hongaars verstaan. heel mysterieus.

en de truc die uri in de reclame deed is gewoon een trucje om je hersenen te foppen.. deden wij als kind ook al.

wat een onzin ;)

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Weet je wat ik niet zo goed snap? Dat er blijkbaar nog mensen hier zijn die denken dat alles echt is en daarom de show maar als dom of als nep bestempelen.

Tja, het is ook allemaal nep... duh! :) Het gaat om de entertaiment en om het (leed)vermaak :) Ik vind het in ieder geval erg leuk om naar te kijken, en irriteer me eigenlijk een beetje aan die uitspraken :oops: We weten toch wel beter? ;)

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hahaha weer bijna een dode in die show, ongelovelijk zeg, gaat lekker he :p

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Weet niet of jullie die programma hebben gezien met die stenen die je tegen elkaar moest houden, nou heb het uit geprobeert en het werkte ook nog, kreeg ze onmogelijk van elkaar waarom weet ik niet, dus geintje uitgehaald op me werk, en ook daar werkte hij, denk wel dat het gewoon door de stenen komt niet door uri of wie dan ook.

9. joyce

joyce Bekend lid

hoeso? je mag je er toch gewoon aan irriteren? ik heb gewoon een hekel aan dit soort shows
    daarmee zeg ik niet dat het echt is ik irriteer me er gewoon rot aan

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dit trucje heeft inderdaad niks met Uri te maken.
    Doordat je de stenen zo hard tegen elkaar duwd, worden je vingers lam en gevoelloos. Als je ze daarna uit elkaar probeert te halen lukt dat inderdaad niet, omdat je de meeste kracht uit je vingers, handen en armen hebt weggedrukt ;)

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :( Wel even goed lezen wat ik heb geschreven....

12. Niet meer actief

Precies! het enige wat Uri nog doet is er een heel verhaal omheen lullen, zodat het heel wat lijkt!

13. joyce

joyce Bekend lid

oke ;)
    maar hou gewoon niet van nepperij
    vind niet dat er so mee omgegaan moet worden
    omdat het er totaal niks mee te maken heeft ( mentalisme)
    omdat sommige mensen het wel '''echt '' kunnen
    maar wel op een heel andere manier

14. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hihi.. kijkt iemand het vanavond? Die truc met rebecca en de piano.. toen ze dat nummer had gezongen en met Patty wegliep zei ze iets tegen Patty, waar Patty heel snel overheen kletste. Heb ik dat nou goed verstaan en zei Rebecca nou "dat was helemaal niet het nummer wat ik had opgeschreven?" Hihi..

15. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Morgen youtube filmpje controleren. Die van Yelle en Ghani staat er wel al op dus dan zal Rebecca wel snel volgen! :p

16. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Weten jullie misschien ook waarom die Mask, en die engerd met die bloedzuigers er dit keer niet bij waren?

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Voor zover ik heb begrepen gaat het nu om selectierondes? Dus dat er straks een paar overblijven die de meeste stemmen hebben gehad?

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja klopt! Heb gisteren gekeken via internet, en ze zei idd; "ik had iets anders opgeschreven!" En op het einde toen Tooske aan haar vraag wie zij het slechts vond van de avond, zei ze; "Jeetje, ze moeten ook altijd mij hebben. Kan je niet gewoon vragen wie ik het beste vond?" En nu liggen ze er ook uit, gelukkig!

Xx

19. Niet meer actief

Hahaha, ik heb het net even terug gekeken, eerst zei ze: dit is niet het goede lied, en tegen patty: ik had iets anders opgeschreven, en de map waar het in stond lieten ze ook niet zien in beeld! hahaha.

20. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik heb dat ook gezien ja....dat vind ik wel raar! Waarom zei die Uri er dan niets van?

Ik vind het een raar programma.

Deel Deze Pagina