Hahaa..lachen zeg.. knap lullig Die zitten er de volgende keer weer bij. Ik volgde het eerst ook niet helemaal, omdat ik op die gek met die bloedzuigers zat te wachten (wou zien of het weer zoiets goors zou worden) maar toen viel het kwartje bij me.. die zijn er volgende week weer. Ze hebben blijkbaar twee groepen.
Hoewel ik het nog steeds een mega leuk programma vind om te kijken, vind ik de acts sowieso veel meer doorzichtig als het eerste seizoen. Vooral die broer en zus (wat een gedrocht by the way ) vind ik zoooooooo verschrikkelijk nep en irritant. Krijg overal jeuk als ik ze zie...
Die act met de benzine vond ik ook zo slecht! Eerst gooide ze een beetje benzine en ineens wou hij ruilen... Zou ik ook doen als ik rook dat er benzine in die kan zat !
Er zat geen eens benzine in volgens mij, want als je keek waar hij die benzine gooide en hoe snel de pop in zn geheel in vlammen opging... Dat klopte niet met elkaar Vind het maar een slap aftreksel van de 1e keer. En toen was het al niks
Niet als je ze goed plaatst. Ik werk ook met neusklemmen. Maar als je benzine wilt ruiken zal je hem niet goed plaatsen nee .
ik vind die Vincent echt een idoot. Zegt die Uri nog: Volgende keer geen bloedzuigers, doet ie het gewoon weer. Wat een debiel hey
ik was toevallig ff aan zappen (vind het wel een leuke programma maar kijk liever op vrijdag naar iets anders) Toen zag ik dat Uri over die voorbeelden ging doen waarbij jij moest tekenen zeg maar. Vond het wel grappig voordat ik wist wat de bedoeling was en hij op het bord de voorwerpen tekende (had net gezapt) dacht ik meteen er is iets met die molen. Toen zag ik een man in beeld die een molen had getekend, dacht hey wat grappig Blijkt daarna dat iedereen het getekent heeft en dat het dat ook was maar meeste dingen daar vind ik toch een beetje nep allemaal
ik heb gisteren half zitten kijken en half naar de x factor maar is die vincent eruit gezet of iets? want heb hem niet gezien?