Als je meerdere keren positief test heb je hcg in je lichaam. Eventueel is het vroeg mis gegaan en heb je nog wat rest hormomen in je urine? Het lijkt me niet dat je met meerdere kv testjes allemaal vals test. Cb digitaal zonder indicator heeft meer hcg nodig tov kv 2v5 Cb digitaal met indicator heeft net zoveel hcg nodig tov kv 2v5 Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, liefst heeeeel positief! xleo
Ik ga straks nog even een digitale met conceptie indicator doen.. Vanmiddag kan ik ook bij de verloskundige terecht om te kijken hoe ver ik ben.. Ben namelijk heel onregelmatig ongesteld.. Zo spannend!! M'n mannetje gaat gelukkig wel even mee..
mijn testen begonnen ook zo, spannend he, maar fijn dat die cb zo duidelijk zegt: ZWANGER en?? hoever ben je?? hoezo nieuwsgierig??? o, ja GEFELICITEERD natuurlijk
Dank je Ik was heel zenuwachtig maar ben precies 4 weken zwanger, er was al een vruchtzakje (6mm) te zien met uitwendige echo! Over 2 weken mag ik weer komen (hopelijk blijft alles in de tussentijd goed gaan)