zoals het onderwerp al doet vermoeden; een dilemma! hahaha wel of geen zomerjas? Van 1 kant zonder jas kan je niet, heb ook eventueel nog wel een vest maar dat is natuurlijk ook niet alles... maar van de andere kant. Ik vind zo'n jassen ook best duur en vinden het eigenlijk ook wel weer zonde geld! heb er maar een polletje van gemaakt. als iemand trouwens een idee heeft waar ze leuke hebben, hoor ik het graag.
Wel, want in deze tijd toch superhandig. Maar ja, ik heb ook nog steeds zwangerschapshormonen, dus ik heb het al snel warm met mijn winterjas.
wel, in de zomer ben ik niet meer zwanger ik heb trouwens geen winterjas gekocht (beetje hetzelfde dilemma als de zomerjas) omdat ik een lange winterjas heb die ik dicht hield met mijn handen, nu trek ik gewoon een dik vest en een sjaal aan
Ik heb ook geen speciale positie winterjas gekocht...gewoon een maat groter...maar het wordt nu wel hoog nodig tijd voor warm weer, want me jas begint nu toch echt te knellen..haha...maar s'winters heb je ook nog eens veel vaker een jas aan dat zomer's, dan gebruik je ook vaak vesten en als het mee zit natuurlijk helemaal geen jas...dus ik vind het idd zonde van je geld...
Ik heb er net eentje via Marktplaats gekocht, tweedehands... Dat scheelt me een hele hoop geld, voor dat kleine tijdje dat ik hem draag! Omdat ik vaak fiets, vind ik een jas toch wel prettig!
mmm ze zijn zo waar de argumenten hihi zowel de voors en de tegens ... marktplaats, nog niet aan gedacht, zal eens gaan kijken.
Oh, we hebben het over een positiejas? Nee die zou ik niet kopen. Maar een gewone zomerjas heb ik nog wel hoor! Die kan nu nog net dicht, en ik heb em gisteren en vandaag al aangehad
Jazeker een zomerjas. In mijn winterjas zweet ik me momenteel te pletter. Ik heb een jas gekocht bij de H&M, het is geen positiejas maar wel een A-line model. Hij was 40 euro, vind ik nog wel meevallen voor een jas. Ik kon zowel 40 als 42 aan maar heb gekozen voor de 42 zodat ik straks ook genoeg ruimte heb en er ook nog eventueel een wat dikker truitje/vestje onder aan kan op de wat frissere dagen. Denk ook zeker dat ik hem NA de bevalling ook nog wel zal dragen. Misschien dat ik hem echt tegen het einde niet meer dicht zal krijgen maar dan pak ik wel een trui of vest of zo voor die paar weken, en met een beetje mazzen blijft het lekker lang warm
Ja, als ik veel zou fietsen zou ik t ook doen. Ik heb nu een redelijk wijd vallend model zomerjas, waar toch wel een beetje buik in kan, en anders laat ik m gewoon los. Dus koop niet speciaal een positiejas.
Ik ga niet speciaal een positiezomerjas kopen, dat vind ik een beetje zonde van het geld. Ik draag in de zomer eigenlijk nooit een jas. En als ik er wel eentje draag, heb ik 'm toch altijd los. Anders ga ik misschien voor een leuk vest kijken.
Ik heb wel een zwangerschaps-zomerjas gekocht. Ik ben nog zwanger tot en met augustus en ik draag hem nu al, dus dat vond ik de investering van 45 euro wel waard (55 euro met een tientje korting bij Prenatal).
Ik heb vorig jaar een A-line Zomerjas gekocht die ik makkelijk aan kan met mn dikkebuik! Ik ben nu zo blij dat ik het toen gekocht heb
ik heb geen speciale winterjas gekocht, ik heb gewoon mijn winterjas "opgerekt" als het ware die is toch afgeschreven na dit jaar. Een tip? ik zou zeker nu nog geen zomerjas kopen, je kan het eerst nog wel even redden met je eigen jas denk ik en tegen het einde heb je kans dat je opvliegers krijgt en dat je het gewoon de hele dag door enorm warm hebt! (wat ik dus nu ook heb). Dan heb je helemaal geen jas nodig. Ik zou pas gaan halen als je hem echt mist.
heey meiss loop gewoon lekker de zeeman in of de wibra ik heb bij de zeeman een jas gehaald voor 9 euro lekker goedkoop
Wel een zomerjas. Toevallig heb ik gisteren een zomerjas gekocht, omdat ik de rits van mijn winterjas nu niet meer dicht krijg. Ik heb een witte zomerjas gekocht bij de Vögele voor 29,95 in mijn eigen maat. De jas heeft knopen en is vrij lang (tot over mijn billen). De onderste twee/drie knopen hou ik open en de bovenste doe ik dicht. Er zit ook nog een stoffen riem omheen, zodat het er eigenlijk heel leuk uitziet. Deze jas kan ik volgend jaar zonder buik ook gewoon aan en dan kunnen de knopen wel dicht (als het goed is ). Liefs, Suus
ik heb een zomerjas gekocht die ik nu ook al aan kan maar dan even een trui eronder moet doen. mijn winterjas st aat nu op knappen dus ik moet wel! en een maatje groter jas is toch nooit verkeerd.
tnxx voor jullie antwoorden denk dat ik ff de stad induik om te kijken wat ik vind en wat het kost. Mijn winterjas {is geen echte dikke} past nu ook nog wel maar als ik erover nadenk kan ik een zomerjas ook weer niet missen. Ik fiets regelmatig, wandel met de hond en weet ik wat nog allemaal. Denk dat ik idd de zeeman of wibra eens ga bekijken of idd eens kijken naar toch een positiejas. 40 euro wil ik wel uitgeven, heb hem toch lang aan.