wél of geen zomerjas?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anniek, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wel of geen zomerjas?

1. wel

2. geen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zoals het onderwerp al doet vermoeden; een dilemma! hahaha
    wel of geen zomerjas?

Van 1 kant zonder jas kan je niet, heb ook eventueel nog wel een vest maar dat is natuurlijk ook niet alles...
    maar van de andere kant. Ik vind zo'n jassen ook best duur en vinden het eigenlijk ook wel weer zonde geld!

heb er maar een polletje van gemaakt.

als iemand trouwens een idee heeft waar ze leuke hebben, hoor ik het graag.

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wel, want in deze tijd toch superhandig. Maar ja, ik heb ook nog steeds zwangerschapshormonen, dus ik heb het al snel warm met mijn winterjas.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wel, in de zomer ben ik niet meer zwanger ;) ik heb trouwens geen winterjas gekocht (beetje hetzelfde dilemma als de zomerjas) omdat ik een lange winterjas heb die ik dicht hield met mijn handen, nu trek ik gewoon een dik vest en een sjaal aan :)

4. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik heb ook geen speciale positie winterjas gekocht...gewoon een maat groter...maar het wordt nu wel hoog nodig tijd voor warm weer, want me jas begint nu toch echt te knellen..haha...maar s'winters heb je ook nog eens veel vaker een jas aan dat zomer's, dan gebruik je ook vaak vesten en als het mee zit natuurlijk helemaal geen jas...dus ik vind het idd zonde van je geld...

5. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Ik heb er net eentje via Marktplaats gekocht, tweedehands... Dat scheelt me een hele hoop geld, voor dat kleine tijdje dat ik hem draag! Omdat ik vaak fiets, vind ik een jas toch wel prettig!

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mmm ze zijn zo waar de argumenten hihi

zowel de voors en de tegens ...

marktplaats, nog niet aan gedacht, zal eens gaan kijken.

7. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    ik gebruik een dik vest

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mmm marktplaats vind ik nog erg duur...
    denk dat ik eens ga kijken bij prenatal en miss etam..

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Oh, we hebben het over een positiejas? Nee die zou ik niet kopen. Maar een gewone zomerjas heb ik nog wel hoor! Die kan nu nog net dicht, en ik heb em gisteren en vandaag al aangehad :)

10. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ik had een fleecevest aan en soms twee, of een lekker warm vest.

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Jazeker een zomerjas. In mijn winterjas zweet ik me momenteel te pletter.

Ik heb een jas gekocht bij de H&M, het is geen positiejas maar wel een A-line model. Hij was 40 euro, vind ik nog wel meevallen voor een jas. Ik kon zowel 40 als 42 aan maar heb gekozen voor de 42 zodat ik straks ook genoeg ruimte heb en er ook nog eventueel een wat dikker truitje/vestje onder aan kan op de wat frissere dagen.

Denk ook zeker dat ik hem NA de bevalling ook nog wel zal dragen.

Misschien dat ik hem echt tegen het einde niet meer dicht zal krijgen maar dan pak ik wel een trui of vest of zo voor die paar weken, en met een beetje mazzen blijft het lekker lang warm ;)

12. z0nnetje76

z0nnetje76 Niet meer actief

Ja, als ik veel zou fietsen zou ik t ook doen.

Ik heb nu een redelijk wijd vallend model zomerjas, waar toch wel een beetje buik in kan, en anders laat ik m gewoon los.

Dus koop niet speciaal een positiejas.

13. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik ga niet speciaal een positiezomerjas kopen, dat vind ik een beetje zonde van het geld. Ik draag in de zomer eigenlijk nooit een jas. En als ik er wel eentje draag, heb ik 'm toch altijd los. Anders ga ik misschien voor een leuk vest kijken.

14. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik heb wel een zwangerschaps-zomerjas gekocht. Ik ben nog zwanger tot en met augustus en ik draag hem nu al, dus dat vond ik de investering van 45 euro wel waard (55 euro met een tientje korting bij Prenatal).

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb vorig jaar een A-line Zomerjas gekocht die ik makkelijk aan kan met mn dikkebuik!

Ik ben nu zo blij dat ik het toen gekocht heb :)

16. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    ik heb geen speciale winterjas gekocht, ik heb gewoon mijn winterjas "opgerekt" als het ware ;)
    die is toch afgeschreven na dit jaar.

Een tip? ik zou zeker nu nog geen zomerjas kopen, je kan het eerst nog wel even redden met je eigen jas denk ik en tegen het einde heb je kans dat je opvliegers krijgt en dat je het gewoon de hele dag door enorm warm hebt! (wat ik dus nu ook heb). Dan heb je helemaal geen jas nodig.

Ik zou pas gaan halen als je hem echt mist.

17. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey meiss

loop gewoon lekker de zeeman in of de wibra ik heb bij de zeeman een jas gehaald voor 9 euro lekker goedkoop

18. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Wel een zomerjas.

Toevallig heb ik gisteren een zomerjas gekocht, omdat ik de rits van mijn winterjas nu niet meer dicht krijg. Ik heb een witte zomerjas gekocht bij de Vögele voor € 29,95 in mijn eigen maat. De jas heeft knopen en is vrij lang (tot over mijn billen). De onderste twee/drie knopen hou ik open en de bovenste doe ik dicht. Er zit ook nog een stoffen riem omheen, zodat het er eigenlijk heel leuk uitziet. Deze jas kan ik volgend jaar zonder buik ook gewoon aan en dan kunnen de knopen wel dicht (als het goed is ;) ).

Liefs, Suus

19. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik heb een zomerjas gekocht die ik nu ook al aan kan maar dan even een trui eronder moet doen.
    mijn winterjas st aat nu op knappen dus ik moet wel!
    en een maatje groter jas is toch nooit verkeerd.

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnxx voor jullie antwoorden
    denk dat ik ff de stad induik om te kijken wat ik vind en wat het kost.
    Mijn winterjas {is geen echte dikke} past nu ook nog wel maar als ik erover nadenk kan ik een zomerjas ook weer niet missen. Ik fiets regelmatig, wandel met de hond en weet ik wat nog allemaal.
    Denk dat ik idd de zeeman of wibra eens ga bekijken of idd eens kijken naar toch een positiejas. 40 euro wil ik wel uitgeven, heb hem toch lang aan.

Deel Deze Pagina