wél of geen zomerjas?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anniek, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wel of geen zomerjas?

1. wel

2. geen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    bij de neckermann hebben ze ook leuke en als je goed zoekt hoeven ze niet duur te zijn!

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik was in de winter zwanger, dus dacht ik: ik moet vast een nieuwe jas kopen. Maar ik groeide heel weinig, m'n buik werd ook niet echt erg dik, dus ik bleef gewoon in m'n winterjas passen.
    Ik was achteraf wel blij dat ik geen nieuwe wijde gekocht had, dus ik zou zeggen: koop een nieuwe jas niet eerder dan het echt nodig is.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik ga geen speciale positiezomewrjas kopen.
    Jas die ik nu aan heb is zo'n tussenjaas en die gaat nog wel even.
    Dan zien we wel weer verder. Heb ook altijd wel een spijkerjasje wat ik aan kan en open laat hangen dan.
    Mocht ik 'm echt gaan missen dan ga ik tegen die tijd nog wel op zoek!

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb vorige zomer in een fleecejasje gelopen.. Heb meestal de rits los.. Denk dat t jasje deze zomer ook nog wel mee kan..

5. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

haha, stom. Ik heb ja gestemd maar had nog niet helemaal begrepen dat het om een zomerjas ging als je met een dikke zwangere buik loopt.
    Nou, dan is het NEE.
    Een trui kan dan ook prima, vind ik.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb momenteel geen zomerjas die ik aankan met dikke buik, en me winterjas begint nu al strak te zitten.
    Heb vandaag verschillende jassen aangehad die in mijn eigen maat nu al om de buik te strak zitten. Maar ga vand e week nog ff naar vögelen. c&a had 1 leuke maar koste 60euro en vind ik gewoon best veel geld.
    Maar een trui als alternatief vind ik niks, veel te koud, gaat de wind doorheen. En een fleecejasje heb ik idd nog wel.

7. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik dacht toen ik net zwanger was ook dat ik echt heel veel zou groeien en snel enzo. Geen benul van dat het pas vanaf 20 weken zou gaan groeien. Dus ik dacht ook, oooh ik moet echt een positiejas hebben! Gelukkig heb ik gewoon gewacht, want het blijkt dat ik die echt niet nodig heb.

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Kzou zeggen nee. Probeer het eerst nog met mijn gewone zomerjas, dan maar niet dicht.
    Heb een tijdje geleden een winterjas gekocht, krijg m nu al bij mijn bortsen niet meer dicht :oops:

Kan altijd nog een jas aanschaffen als dat nodig is.

9. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zeg ook nee. Mijn ervaring is dat je het als zwangere al vlugger warm hebt, laat staan in de zomer. Mocht het toch een hollandse zomer zijn (lees snertweer ;)) dan doe ik er een vest onder of trek een fleecejas aan (die geven ook nog wat mee).

10. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik koop nu een fleecevest.. een wat groetere maat.. maar heb de vorige keer een zomerjas (ook maat groter) in de uitverkoop gekoxht.. vind t zonde om een speciale positiejas te kopen...

11. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Hier ook al weken geleden een goede koop gedaan bij H&M, A-lijn jas met 70% korting! Duurt nog even voor ik 'm aankan, maar hij hangt er alvast voor een prikkie en is nog leuk ook!

Deel Deze Pagina