W.ehkamp , Foutje Bedankt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jacq84, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Wowwwwwww!!
    Dit is ook echt heel vergelijkbaar zeg.
    Beetje domme reactie van jezelf ;)

Zou dat topic even doorlezen ipv hem met deze te vergelijken!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jeumig! DRIE camera's nog wel..... Waarom bestel je ze dan? Kon je de bestelling niet annuleren of beter nog; nadenken voordat je een bestelling plaatst?

Gezien ik een haat-verhouding heb met de postbode die al ruim een half jaar mijn post kwijt maakt of gewoon niet bezorgd en ik 2390492023 klachten heb en wekelijks met het hoofdkantoor van PostNL aan de telefoon zit (uur geleden zelfs nog) waarin ze mij vragen om een oplossing, zou ik proberen te achterhalen of het daadwerkelijk de postbode is - die het wehkamp-pakketje heeft bezorgd en het pakketje te houden puur omdat ik weet dat de postbode zelf ook belangrijke post van mij heeft achtergehouden en mij daarmee flink in de problemen heeft gebracht.

Is het pakketje echter gebracht door de pakketjesjongen van PostNL (twee verschillende afdelingen) dan zou ik het eerlijk netjes met track & trace terugsturen naar de Wehkamp en er verder klaar mee zijn.

3. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Heel anders,dan vind je het geld. En als je een camera houdt ben je met voorbedachte raden fraude aan het plegen.
    Als je geld vindt wat je houdt is naar mijn idee toch echt anders,en als de verliezer het zoekt terwijl jij het net in je zak hebt gestopt,dan geef je het weer terug.

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Wat dacht je dan? Als de buurman niet heeft getekend is er geen bewijs waar dat ding gebleven is en denkt wehkamp ach jammer dan?
    Ik denk dat je na deze reacties hier wel bedacht hebt?
    Ergens snap ik het wel hoor, ik had bij bol een keer een verkeerde levering. Wel de goede pakbon/factuur maar een veel duurder artikel, die ik eigenlijk ook best goed gebruiken kon.;) Het is even in mijn hoofd opgekomen om het gewoon te houden maar ik heb toen toch maar bol opgebeld en verteld wat er mis was gegaan.
    Dus dat je heel even last had van dat duiveltje snap ik best, maar spreek hem maar snel tegen.
    Eerlijkheid duurt het langst!

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    gelukkig heb ik geen las van zulk soort duiveltjes. op straat 50 euro vinden vind ik anders. ook dat is niet helemaal eerlijk maar als ik da ga vragen wie er 50 euro mist roept iedereen ja. en de politie heb ik dan ook niks mee want die stopt dat ook vast in de fooienpot ofzo

6. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klopt!! Ik zeg ook het is een heel ander iets... Maar eerlijk is eerlijk..

Het is even goed niet netjes en niet eerlijk toch:D

Ik bedoel iemand die 100% eerlijk is laat het dan ook liggen toch?!;)

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ze doen ook navraag bij die buurman denk ik, TNT heeft wel geregistreerd waar hij hem aflevert, dus misschien moet die buurman dan tekenen voor dat hij hem nooit ontvangen heeft (mits je hem wilt betrekken hierin) en vervolgens krijgt TNT mannetje op zn flikker.

Nah gewoon terugsturen ..

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als ik weet van wie die 50 euro is zal ik het netjes terug geven.

Zonder briefje of naam kan dat niet.
    En dan hou ik het. Is dus heeel wat anders als iets bestellen op jou naam het bij de buren af laten leveren ( in dit geval per ongeluk ) En zeggen dat je het nooit gehad hebt.

Als TS nu de camera houd en zegt niks te hebben ontvangen weet ze dus dat ze daar en de postbezorger en de buurman mee in kwaad daglicht kan zetten en pleeg je fraude!

9. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Ik kon de eerste helaas niet wijzigen.
    Hiervoor nog speciaal contact opgenomen.
    Maar ik kreeg toen te horen dat ze niet opgestuurd zouden worden en ik de brief af moest wachten.
    Als ik de brief zou negeren dan werd het automatisch gecanceld.
    Dus na dat bericht dacht ik :
    Nou dan negeer ik de brief , en haal ik hem in de winkel en is er verder niets aan de hand.

@ Algemeen , Heb via MijnWehkamp.nl telefonisch contact gehad en die beweren dat er nog 1 onderweg is.
    Heb gevraagd of ik mag wachten tot die binnen is en ik ze dan beide tegelijk op mag laten halen.
    Kreeg 10.000 maal excuses maar zoals eerder gezegd heeft er flink iemand geslapen bij Wehkamp.

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wegkaap stuurt gewoon iemand die het aan de deur komt ophalen zonder kosten, no problem :)

11. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klopt helemaal, maat dat was ik ook een beetje wat ik bedoelde te zeggen... We zijn Mss allemaal wel eens niet helemaal eerlijk.

En jou punt is idd helemaal een goede... Zelfs de politie zal het in de fooi pot steken!!!

Ik zei ook bewust in mijn stukje dat ik de mensen wel begrijp hoor met de reacties terug sturen... Maar ik zie stukje voorbij komen van je bent dus niet eerlijk. En hiermee wilde ik dus alleen zeggen : we zijn waarschijnlijk allemaal wel eens niet eerlijk. Ook al is het totaal anders als je 50 euro op straat vind of dit geval van het topic.

12. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Ik vind ....We zijn mensen toch.
    Met af en toe rare ideeén en gedachtes.
    Heb de duivel al met de hamer op zijn kop gemept :p

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dom? Kijk eerst ff naar jezelf voordat je over een ander oordeelt..
    Dit topic openen.. Dàt is pas dom!

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Goed zo!:p

15. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Klopt helemaal.
    Maar jou reactie is ook geen snuggere.
    Kindermishandeling met Camera's vergelijken...Pfft..

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Applaus :cool:

17. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Je zegt het zelf al. Appels en peren...

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Je kan gewoon online retourneren en je kan zelf kiezen welke dag en welk dagdeel het word opgehaald, dus je zit niet een hele week thuis vanwege die camera's.

Bovendien heeft Postnl hier niets mee te maken, wehkamp bezorgd altijd zelf.

Veel plezier met je camera.

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nogmaals het gaat over dat ze niet eerlijk is!!!

En dat is dus precies wat ik bedoel... We zijn allemaal wel eens niet eerlijk.

Ook al is het appels met peren vergelijken...
    Overigens gaf ik daarom bewust ook aan dat het totaal iets anders is.

Je bent het toch met me eens dat 50 euro oprapen die niet van jou is eigenlijk ook niet eerlijk is?! Toch ;)

20. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Dankjewel , gaat helemaal lukken!

@ Akota , Je doet net of je zelf Heilige Maria bent , met altijd brave gedachtegangen.
    Goh , Was heel de wereld maar zo als jij ;)

Deel Deze Pagina