Haha meen je! Slordig eigenlijk van bol.com maar bol.com en wehkamp ben ik heel tevreden over! En inderdaad terugsturen maar daar was je al achter
Dat zal ze wel bedoelen ja maar goed, volgens mij vindt bijna iedereen dat asociaal inclusief mezelf. Gewoon netjes terug sturen!
Haha Sanne1985; nog een keer bellen, 4 jaar later Wanneer komen jullie die boeken eens halen? Hilarisch!
Netjes dat je het terugstuurt. Al kan ik me de reacties wel voorstellen. Ik zou je ook een aso genoemd hebben.
laat ik voorop stellen dat ik het terug zou sturen (kan anders echt niet meer met mijzelf door een deur) vind ik dit wel een grove fout van wehkamp en zal uitleggen waarom. Dit gebeurt nl vaker bij hen. De afgelopen jaren zijn er bij bekenden van mij dingen bij bol.com (zijn net zo erg) en wehkamp besteld...dure dingen als mobiele telefoons, camera's e.d. Je wil niet weten hoe vaak het gebeurt dat het bezorgd wordt bij de buren en er dus niet eens een briefje in de bus ligt. Als je dus een slechte buur hebt houdt die het ding en zit jij met de rekening terwijl je niet eens weet dat het bezorgd is. Ik vind dat dit soort bedrijven de bezorgingsregels eens moeten aanscherpen en dan in samenwerking met tnt natuurlijk.
Ik zou hem in dit geval terugsturen. Ik heb eens een digitale camera bij wehkamp gekocht, werd netjes aangebeld, maar niet gezegd wie er aan de deur was. Alleen pakketje werd er gezegd. Ik woonde toen in een flat en na een kwartier nog niemand. Dus ik dacht laat maar zal wel verkeerd zijn. Na 2 dagen belt de buurvrouw aan dat er een pakketje van wehkamp voor mij in het zij trappenhuis stond. Toen was ik zo boos! Want iedereen had hem kunnen meenemen. Dus toen heb ik wel gezegd dat ik hem niet heb gehad. Vond dit echt heel naar van de postbode. In dit geval heeft een buurtbewoner het aangenomen en netjes een briefje in je bus. In dat geval zou ik het wel terugsturen.
de fout lag in eerste instantie bij jezelf doordat je te ongeduldig vanalles besteld hebt en pas achteraf weer spullen terug moet sturen die teveel zijn, blijkbaar is dat je net iets teveel moeite. of daar heb je blijkbaar ook niet het geduld voor. misschien moet je daar eens aan werken voor je een ander de fout toeschuift
Ik heb een aantal maanden geleden iets gehad met bol . com! Had een zak kattenvoer besteld, netjes overgemaakt na het ontvangen van de factuur. Kreeg ik een paar dagen later het bedrag teruggestort! Ik had zeker weten het goede nummer (in het adresboek van bank én gecontroleerd op de accept giro), en toen ik ging kijken of mijn factuur nog open stond op mijn bol account, bleek deze gewoon te zijn betaald. Ja sorry, ik ben normaal gesproken erg eerlijk, maar zo'n fout leverde mij mooi 40 euro op, en aangezien ik het met mijn uitkering heel goed kan gebruiken heb ik het er mooi bij gelaten! Als ze alsnog komen kunnen ze het alsnog krijgen, maar ík ga er niet achteraan bellen/mailen, het is niet mijn fout. Liefs,
Manlief had hier een paar schoenen besteld bij W.ehkamp. 2x aangebeld, 2x niet thuis dus ze werden op het depot gedumpt en briefje achtergelaten om via internet een afspraak te maken. Code ingevoerd en die bleek incorrect. Selectvracht gebeld. Sorry mevrouw, het pakketje is dan wel of kwijt of we kunnen het niet traceren. Het depot is nu gesloten, bel W.ehkamp maar. Prima, gebeld. Morgen zou die verstuurd worden. Morgen geen postbode, geen pakketje. Maandag gebeld, mevrouw weet niets van het verhaal af, *zucht* nog een keer uitgelegd. Oja, plots toch ineens gevonden. Pakketje was retour gestuurd naar W.ehkamp wegens een sorteerfout. Het geld wordt teruggestort en de schoenen (als het er niet veel meer zouden zijn) worden dan..... weggegooid Ik zei nog: mevrouw we hebben betaald, kunt u ze niet opnieuw verzenden? Nee hoor, sorteerfout. Helaas, de schoenen waren toevallig uitverkocht. Zoek maar wat anders uit! :x:x Om op het topic terug te komen. Voor een paar euro doe ik mijn mond niet open (had voor dochterlief een gratis pyjama van 10 euro ) maar ik snap zowieso niet dat men camera's via internet gaat bestellen. Soms gaat het goed, vaak ook niet. Buren denken: hee leuk, bedankt en jij zit met de rekening omdat hij toch echt verstuurd is. Bewijs maar dat je m niet hebt !! Ga lekker naar de winkel, dan krijg je ook nog uitleg en kan je ook real-live lekker kiezen, in de hand houden. Voor zo'n dure uitgave rijd ik liever een paar km.
Ik heb wel eens 50 euro op straat gevonden en heb het toen aan een goed doel gegeven, kon dat zelfs niet uitgeven om even antwoord op je vraag te geven. Denk dat mensen gewoon verschillend over zaken denken maar eerlijkheid duurt het langst.
Klopt mensen denken verschillend over zaken. En Mss maar goed ook toch. Als we allemaal precies hetzelfde zouden denken en doen zou ook niet goed zijn
Ik heb vorig jaar nog een briefje van 5 gevonden heb hem in een goede doel potje gedaan. Toen ik nog een kind was liep ik samen met mijn vader richting de stad, 2 mensen liepen voor ons en een daarvan liet een stapeltje opgerold geld vallen. Heb het toen opgeraakt en aan die persoon gegeven.. moest toen van mijn vader.