W.ehkamp , Foutje Bedankt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jacq84, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat is dat woord ook al weer..? Iets met ridders..

Ik kocht 2 weken geleden een eReader bij Bol, ter waarde van 140 euro, die werd verzonden per brievenbuspost. Naast dat ik het waanzinnig dom vind om iets ter waarde van 140 euro per brievenbuspost te versturen, en niet als pakket, omdat ze bij PostNL maar wat graag spullen uit de dozen halen, werd er dus ook niet aangebeld omdat er een pakketje afgeleverd moest worden, maar kletterde dat dure ding zo op de vloer toen de postbode hem door de brievenbus gooide. Toen heb ik ook echt wel even overwogen om te zeggen dat ik 'm nooit ontvangen had. Uiteindelijk niet gedaan natuurlijk, ik was blij met m'n eReader, die de klap op de vloer gelukkig overleefd heeft (in eerste instantie heb ik allemaal kussens voor de deur gelegd, maar hij werd natuurlijk net bezorgd toen ik Damiën uit school was halen en de kussens dus aan de kant geschoven lagen), maar het is wel even door m'n hoofd geflitst hoor.

2. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Sorry maar jij maakt ook een fout door 2 camera's te bestellen en hem uiteindelijk in de winkel te halen..
    Ik zie hier 3 partijen die een fout hebben gemaakt, in eerste instantie jij zelf, besteld 2 cameras die je uiteindelijk niet wilt en in de winkel koopt, wehkamp die de cameras niet op had moeten sturen maar waarschijnlijk was het te kort tijd en de bezorger die het pakketje nooit bij de buren had mogen af leveren..
    Jij hebt alsnog de cameras besteld en hoor je ze dus ook netjes terug te sturen!
    Een klacht naar het bezorgbedrijf zou je wel kunnen over wegen..

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    SERIEUS!?
    Je hebt neem ik aan wel een klacht ingedient?

4. dekilene

dekilene Niet meer actief

Terug sturen.
    Wat zou je met 2 camera's moeten..

Deel Deze Pagina