Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier, dus ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is w03z3l, ik ben 28 jaar en woon samen met mijn lieve vriend van 31. Ik gebruik de naam w03z3l omdat ik graag anoniem wil blijven, om het risico op herkenning te verkleinen, want wat hier besproken word weet niemand in onze omgeving. Goed, vorig jaar september ben ik na jarenlang pilgebruik gestopt omdat we besloten dat we graag een kleine zouden willen. In eerste instantie was ik er haast neurotisch mee bezig, wat onzin was want ik werd niet eens ongesteld. Door het uitblijven van mijn menstruatie verdween het langzaam maar zeker een beetje naar de achtergrond. Op 8 juli kreeg ik voor het eerst weer een menstruatie... Na een korte cyclus van 18 dagen kreeg ik vervolgens weer een menstruatie op 26 juli. En nu laat het weer op zich wachten en zit ik inmiddels alweer op dag 38. Uiteraard wel een keer een testje gedaan voor de zekerheid, maar omowit dus gewoon een heel onregelmatige cyclus nog. We zijn er niet heel erg hard mee bezig, maar willen het allebei wel heel graag, en het leek me leuk om er hier een beetje over te kletsen... Nou, dat is dus mijn verhaal vragen staat natuurlijk vrij!