w5 reinigingsdoekjes lidl

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuw, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze gebruik ik sinds een jaar ook voor het toilet, wasbak en andere stalen dingen in de badkamer. Is wat gemakkelijker dan een hele emmer vol sop. Vind het met kindjes veel handiger om het even snel bij te houden. Maar nu zit er al een tijdje een zweem over de toiletbril, net of er met jif op is gepoetst. Het staal lijkt zelfs te occideren op bijvoorbeeld toiletrolhouder. Zal dit van deze doekjes kunnen komen? Er staat echt op dat ze ook voor toilet gebruikt mogen worden.

ps hoe doen jullie het eigenlijk? Hele emmer sop en dan alles bij langs of ook met snelle doekjes?

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik vind ze ook ideaal, gebruik ze ook vaak voor even tussendoor!
    Maar een keer per week ga ik toch met een sopje alles bij langs, lekker veel schoonmaakmiddel erin! Ruikt het huis ook weer lekker!

Heb eigenlijk nog nooit last gehad van zon waas trouwens.

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    ik gebruik ze voor tussendoor de boel even op te frissen maar echt schoonmaken doe ik met een emmertje sop. Wordt het echt schoon naar mijn idee.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Ik gebruik ze ook maar heb nog nooit zo'n waas gezien wat jij bedoeld...doe er o.a. ook de toilet mee. Gek joh..

5. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ik gebruik die doekjes niet. Zelf een plantenspuit met water en een flinke scheut allesreiniger. Even sprayen, microvezeldoek erover en schoon!
    Eens in de week flink soppen met een emmer sop.

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ook hier fan van de W5 doekjes :p
    Gebruik ze heel veel. Ook voor de kookplaat enzo. Maar heb nooit een waas ergens op.
    Raar dat dit bij jou wel is..

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Gebruik ze ook veel, maar nog nooit een waas ergens op gehad.

8. Letizia

Letizia Lid

22 okt 2013
    98
    0
    0
    Balie medewerkster bij tandheelkundige kliniek
    Rotterdam
    Ik gebruik die doekjes ook voor het toilet. Eigenlijk doe ik elke dag even de wc bril en deksel afnemen met zo'n doekje. Ook even het prullenbakje die in de wc staat. Uiteraard niet met hetzelfde doekje. Tevens doe ik ook om de dag bleek spul in de pot, even met de borstel onder de moeilijk te komen plekjes en klaar.
    Moet zeggen zo is het altijd schoon en fris ons toilet en het is niet veel gedoe inderdaad met een emmer sop steeds in de weer.

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Jap hier ook fan! De blauwe ocean fresh! :)

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Indeed! :p
    Had laatst de Appel (er waren geen andere en ik MOEST doekjes), maar die was echt ontzettend goor..
    Doe mij maar de blauwe :)

11. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan doen jullie dus precies hetzelfde als ik............. dan zal het daar niet aan liggen en ik ga er dus maar mee door........ Die plantenspuit met allesreiniger en vezeldoekje vind ik ook wel een ideetje. Ik vind de doekjes vooral handig omdat het niet echt uitmaakt hoeveel je gebruikt en met een emmer vol sop vind ik dat het stof vaak gewoon van de ene naar de andere kant wordt geveegd. Eigenlijk vind ik ze ideaal en blijf ze dus maar gebruiken. En het drukgeval om toilet door te spoelen, heeft iemand die ook van staal? En dat gaat ook gewoon goed??

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Ik heb hetzelfde probleem als jou. Het lijkt wel alsof ik de bril met een schuurspins heb gedaan en de kraan en wcrol houder oxideren inderdaad. Het ligt dus niet aan jou

13. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh Sidmick.........dus toch. Nu weet ik niet of ik nu blij ben met jouw bericht haha........... Toilet boven heeft het namelijk totaal niet, dus ik begrijp het niet zo goed. Hmmmm wat moet ik nu. :(:(

14. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook al gedacht dat het misschien aan de lucht lag of zo, misschien anders afgezogen dan boven.

15. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.701
    113
    Hier ook veel gebruikt, ik ben vies van vaatdoeken (ik vertik het om voor een paar vaatdoeken een kookwas te draaien). Voor de wc heb ik glorix wc doekjes

16. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hier ook een waas, ook op de kookplaat...
    Maar toch fan hihi

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb ze op elke wc staan. Nooit een waas gezien.
    En die appel die ruikt, pfooeeh.

18. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Hier ook een grote fan maar nog nooit last gehad van een waas, de luchtverfrissers van Lidl staan hier ook door het hele huis, die zijn ontzettend lekker!

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Waas of niet; ik ben al best lui en als ik die doekjes niet had gehad en telkens een emmer sop voor alles moest maken - was het huishouden hier echt onwijs goor!!! Dan had ik 74% minder schoongemaakt dan nu :D

Ik zweer bij de reinigingsdoekjes van de Lidl. Ik heb helaas ook die van de Action geprobeerd, maar dat is echt narigheid. Lidl FTW !

20. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ideaal de schoonmaakdoekjes van de Lidl (en ik moet bekennen dat ik de appel juist heerlijk vindt ruiken:D, baal er van dat ze 'm hier alleen van de zomer hadden! Maar wellicht komt dat omdat ik zwanger ben, haha!).
    In ieder geval gebruik ik de gele altijd, vooral voor het toilet omdat het zo ontzettend makkelijk is.
    Een a twee keer in de week ook nog met een sopje. En dan gebruik ik van die gele schoonmaakdoekjes die ik door de helft knip en daarna weggooi. Vind het zo smerig om met een microvezeldoekje oid. te doen, ook al gaat die daarna in de was. Ik gooi het doekje na gebruik liever weg...(bij schoonmaak van de wc dan)

Deel Deze Pagina