Hi ladies.... Ff een vraagje (mijn excuses voor het "smerige" zo voor het eten) maar ik heb als sinds dag 5 tot en met dag 10 van mijn cyclus (vandaag dus) mega last van veel afscheiding. T heeft geen vreemde kleur c.q. geur maar ik voel het gewoon soms "lopen". Ik heb dit bij mijn weten nog nooit gehad dus ik vraag me af of er iemand is die dit herkent. Groetjes Silla
Ik heb het nog nooit zo erg gehad, ja wel eens NA mijn eisprong. Maar ik zit pas op dag 10 en mijn ei komt (al naar gelang de lengte van mijn cyclus) pas tussen dg. 19 -21? En het begon nu al op dag 5? Het irriteert me mateloos, het lijkt net op ik in mijn broek plas! Gek wordt ik ervan, ik voel me continue vies...
Vandaag dag 11 v/d cyclus... Weer veel slijm, kan er draden mee trekken? Mijn eisprong komt altijd tussen 19 - 21 (dat weet ik door het tempen). Begin deze maand wel ongi geweest en ik ban gaan speuren of het mss een pseudo menstruatie zou kunnen zijn. Normaal ben ik 5 a 6 dgn ongi, nu maar 3 maar veel lichter dan normaal en ik had geen buikpijn? Maar goed ik snap er echt niets van...en dan te bedenken dat je na 1,5 jaar zonder pil wel weet hoe je lichaam in elkaar zit?