Krijgen jullie dat mailtje ook zo vaak in je mailbox? Ik open dat soort mail nooit, maar nu is blijkbaar diezelfde mail vanuit mijn email-adres naar alle adressen uit mijn adressenbestand gestuurd. Terwijl ik die mail volgens mij niet eens geopend heb. Weet iemand hoe dat kan?
Dat kan toch niet helpen?? Je hebt niet iemands wachtwoord nodig om een mail door te kunnen sturen. Die worden automatisch naar iedereen in je lijst gestuurd.
Misschien heb je je adres en wachtwoord een keer op een site ingevoerd? Op die manier, kunnen ze dus zo bij je adres bestanden Dus hoef je die mail niet te openen, en gaat het allemaal vanzelf. Meedoen met enquetelijsten, doorstuurmails etc zijn ook niet bevordelijk.
Dat doe ik allemaal niet. Ik krijg hem wel steeds van dezelfde en ik heb nog van niemand gehoord dat ze hem van mij krijgen. Sowieso nooit je wwoord ergens invullen.. Dan hacken ze je mail
Krijg dat mailtje ook regelmatig in m'n inbox..maar open hem nooit! Open eigenlijk nooit zulke dingen ivm virussen.
Krijg hem hier ook regelmatig! Zelfs van mn moeder en mn man! En van mn man weet ik 100% zeker dat ie nooit ergens zn wachtwoord of gegevens invuld...die is altijd zoooo pietluttig daarmee! Word er ook aardig gek van zo vaak als ik die mail krijg!
Ik heb het ook op msn! Dan krijg ik een melding van offline berichten oid, en dan staat er idd iets over een I-phone winnen. Ik ga dat toch maar eens even uitproberen, m'n wachtwoord veranderen.
Owww ja, heel irritant Open ze ook nooit, en verstuur ze idd ook sinds een kleine week zag ik..krijg steeds mails retour