Ik vroeg mij af of wij ook wa verzerkerd zijn, maar ik kan het nergens in de papieren vinden. En op het internet kan ik er ook n iet veel over vinden, wat het allemaal inhoud. En waar je dat het beste kan doen? Het is verplicht om wa verzekerd te zijn als je bij kids2be wil. Wat een geregel...gadver..
heb je andere verzekeringen als een auto verzekering, inboedelverzekering oid? dan zou je daar eens kunnen vragen of je bij hun ook een WA verzekering hebt. WA is voor mij de belangrijkste die je kunt hebben, samen met een zorgverzekering. niet duur, maar voorkomt heeeeeeeeeel veel problemen mocht er bijvoorbeeld bij een ander schade ontstaan.
heb je een tussenpersoon die je het kan vragen? WA en uitvaart zijn persoonlijk gezien toch wel één van de belangrijkste buiten je ziektekostenverzekering.
is heir toch ook verplicht?! dacht ik tenminste, zou wel zo mogen zijn iig, vind het een belangrijke. uitvaart hebben we hier niet, wij gaan naar de wetenschap
In Nederland is een aansprakelijkheidsverzekering wettelijk verplicht voor de houder van een motorrijtuig, voor jagers en voor exploitanten van kerncentrales. Niet als gewoon persoon dus, helaas.
Over wie heb je het nou? Over mij? Ik weet heel goed het verschil, ik ben jarenlang verzekeringsadviseur geweest Voor iemand zonder auto, die geen jager is en geen kerncentrale exploiteert is het dus niet verplicht.
Nee Fiene bedoel jou niet hoor!, had je reactie zelfs nog niet gelezen. Ik bedoelde de ts. Omdat ze op haar papieren niet kan zien of ze een wa verzekering heeft maar op een polis staat eigenlijk altijd aansprakelijkheidsverzekering.
oh, vandaar dat ik niet verder ben gekomen dan 'het is voor mij verplicht' uit huis ook meteen een auto gekocht. daarvoor meeverzekerd met paps en mas, daarna dus zelf mét wa. vond het sowieso wel erg belangrijk, maar ook vanwege de auto dus. zou van mij meteen verplicht gesteld mogen worden.
Vind het onbegrijpelijk dat er soms gezinnen zijn die gee WA verzekering hebben. Van mij mogen ze het ook direct verplichten.
we zijn nu even verder aan het zoeken of we het hebben, o wat kun je je soms dom voelen dat je niet eens weet of je dat hebt!We hebben wel een auto, dus we kijken daar nu bij
Kijk anders even bij je inboedelverzekering. De Wettelijke aansprakelijkheidsverzekering heeft niets met je autoverzekering te maken.
Het is niet verplicht, maar wel verstandig... Vooral met kinderen Gelukkig kost het niet heel veel op jaarbasis en je voorkomt heel wat gedonder in geval van schade. Heb je het al kunnen vinden? Anders heb je het vast zo geregeld bij je tussenpersoon/verzekeraar... Succes!
ik ben blij dat ik WA-verzekerd ben, want mijn kat maakte ooit een heel duur vest van mijn zus stuk (hij heeft een wol-eet-fetish). en het is gewoon vergoed
daar hoef je geen verzekeringsadviseur voor te zijn om dat te weten gewoon ff kopieren van google (wiked) bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aansprakelijkheidsverzekering maar dan nog, zou het gewoon in Nederland en overal trouwens verplicht moeten zijn om een aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten, want jij of je kinderen kunnen andere schade aanbrengen en wat als je niet verzekerd bent? mag een ander het weer opknappen (betalen) vindt het schandalig als er mensen zijn die gewoon niet verzekerd zijn, evengoed als men een auto heeft maar geen autoverzekering, totaal onverantwoordelijk gewoon.
hier idem dito hoor, mijn oudste is ooit met de fiets tegen een auto aangevallen en die had een aardige deuk in zijn auto, net zo goed als dat hij ooit met andere kinderen aan het voetballen was en 1 van hen (wie wist niemand) de binnenkant van de spiegel kapot maakte van een auto, dan ga ik echt niet bekvechten over welk kind het nou gedaan heeft zoals de andere ouders hoor, hup gewoon via de verzekering.