Hoi meiden, wie kan mij helpen? Het zit namelijk zo, ik had altijd een hele goede vriendin, helaas ben ik zelf niet altijd zo'n goede vriendin geweest en heb ik zo'n 3 jaar geleden het contact min of meer verbroken omdat ik toen niet lekker in mn vel zat en met rust gelaten wilde worden. Ik heb haar al die tijd erg gemist, en nu mijn leven weer goed op de rit, en langzaam aan heb ik met mijn vriendin weer wat contact. Ik wil haar graag laten weten dat het me spijt dat ik toen zo heb gedaan. Dat heb ik ook al wel gezegd, maar wil het haar nog duidelijk maken in bijv. een gedicht (heb al op internet gezocht maar kan er niet echt één vinden en zelf verzinnen lukt ook niet) Of iets anders leuks sturen waaruit blijkt dat het me spijt en of we langzaamaan weer vriendschap op kunnen bouwen. (kaartje of e-card vind ik zo gewoontjes) wie heeft leuke ideeen ofzo? Of kent een mooi gedichtje wat hierbij past? Ik heb ooit weleens in een winkel op vakantie van die 'spijt' kaartjes gezien, met als titel spijt en daaronder dan een gedicht. Ik wilde hem toen kopen voor haar maar toen durfde ik de eerste stap nog niet te zetten. Het liefste ben ik op zoek naar zoiets, wie weet wat ik bedoel en waar het te verkrijgen is?
ik weet niet waar je woon, Maar in sommige boekhandels hebben ze van die dingen met spiijt en gedicht eronder. Ik heb zo glazen foto lijstje ding zal maar zeggen dan met liefde maar was er ook met spijt. Die zijn vaak in van die boekhandels zoeits te koop
http://www.myhomeplanet.nl/vriendschapsgedichten3.html staan ook veel gedichten op met spijt en vriendschap succes