Vanochtend voor de grap getest of ik vandaag ongesteld zou worden of niet en er verschenen 2streepjes!!! (Kruidvat 2voor5) ik ben zo blij maar het is ook heel onwerkelijk!! Ik moest het even met iemand delen!!
Dit was eigenlijk de eerste maand waarin ik totaal geen hoop had, was er totaal niet mee bezig, druk op het werk enzo, was echt een verrassing! Nu manlief nog verrassen vanavond! Hihi
Ik heb de test ingepakt als cadeau voor manlief! Haha.. Voelt nog steeds onwerkelijk hoor! Maar wel enorm blij!!
Wat gaaf, gefeliciteerd! De onverwachtse positieve testen zijn het leukst (denk ik). Ik kan me voorstellen dat, als je het totaal niet verwacht, de vreugde nóg groter is. Al zou de vreugde uiteraard al groot genoeg zijn als je het wel verwacht, maar dat is een ander verhaal.
Wow gefeliciteerd. Bij onze eerste had ik ook op zijn verjaardag positief getest en ingepakt zo leuk hoe reageerde hij
Manlief was zo verrast, ook hij had het deze maand niet verwacht haha.. dat hebben we natuurlijk wel even gevierd gisteren! bedankt voor al jullie lieve reacties!