Eerste test gaf eerst niks weer 2de was negatief

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Viirginia, Jan 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Viirginia

Viirginia Lid

Jan 10, 2008
    20
    0
    0
    Nou hier ben ik dan
    Elke dag stressen omdat mijn mensruatie uitbleef, totdat mijn vriend en ik besloten dat we toch zekerheid wilde.
    Wij de stad in helemaal zenuwachtig en spannend een test gekocht helaas moesten we tot de volgende dag wachten want het was al laat in de middag
    Ja hoor het is ochtend en ik moest naar het toilet helemaal spannend kregen we een teleurstelling de test deed het niet was ook huismerk van etos.
    Wij naar de apotheek en daar een test kopen ik nog vragen of het mogelijk is dat ik de test vandaag nog deed was tenslotte nog maar 1 keer naar de toilet geweest en er werd mij verteld dat dat mogelijk is
    Thuis aan gekomen ik als een gek het toilet in gestoormd maar helaas het was negatief, tot ik mijn testen wilde weggooien keek ik nog even stiekem op de 1ste test
    Tot verbazing zag ik twee hele lichte streepjes ik de gebruiksaanwijzing erbij halen ja hoor u bent zwanger.
    Maar nu nog steeds mijn twijvel of het wel zo is of niet ik denk dat ik wel teleurgesteld zal zijn als ik nu niet zwanger ben.
    Is het wel zo of niet :(

2. bemy

bemy Bekend lid

Oct 20, 2007
    711
    0
    0
    Een streep is een streep! Ikzelf heb iedere maand een test gedaan voordat ik zwanger was. En het was net of het vlakje met chloor schoonmaakt was, zo wit. Toen ik wel zwanger was kwam er een heel licht streepje te staan. Dit was zo licht omdat het gewoon nog heel vroeg in de zwangerschap was.

Als je het echt absolut zeker wilt weten test je over een paar dagen nog eens. Je HCG verdubbelt ongeveer in 1,5 tot 2 dagen. Dan zou het streepje ietsje's duidelijker moeten zijn.

Gefeliciteerd.

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    je mag niet aflezen na de afleestijd. dus opnieuw testen.

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Je moet de test binnen een bepaalde tijd (10 minuten ofzo) aflezen. Na die tijd is de test onbetrouwbaar. Hopelijk is het toch raak, maar je moet over een paar dagen nog maar eens testen.

Succes.

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zou idd ook even over een paar dagen nog eens een testje wagen
    heel veel succes
    hopelijk is het raak ;)

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Idd de test niet aflezen na een langere tijd, dan is het niet meer betrouwbaar... Toch voor de zekerheid een nieuwe test halen of een paar dagen afwachten en opnieuw testen! Succes!

7. Viirginia

Viirginia Lid

Jan 10, 2008
    20
    0
    0
    Nou vandaag weer opnieuw gedaan
    alleen het is zoooooooooooooo licht zie het amper maar zie wel weer twee streepjes
    of het ligt echt aan mijn ogen of die test is gewoon vaag :(
    al het toch dan maar naar de dokter worden..?

8. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    misschien idd een goed idee om een test te laten doen bij de dokter
    heel veel succes
    hopelijk is die test ook positief ;)

9. Bojenna

Bojenna Actief lid

Oct 25, 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi hoi,

Weet niet of je er geld aan wil uitgeven anders zou ik nu nog een test van claer-bleu gaan halen, is digitaal en werkt niet met streepjes. maar met ZWANGER/ NIET ZWANGER denk dat dat de duidelijkste zijn
    Ik hoop het echt voor je zal duimen, succes meid.
    ps verder heb ik geen ervaring met lichte streepjes, bij mij was het vanaf dag 1 overtijd een dikke vette streep maar je leest hier zo vaak een lichte streep is een streep dussssssssss komt vast goed

Share This Page