Subke.. je vindt het toch niet erg dat we hier verder kletsen, of wel? Aaach, jammer Kim.. afwachten of het doorzet.. het kan nog anders zijn!
dankjewel allemaal en Kim en Nata: welkom! hebben ze onze topic gesloten? Heb 't nog niet gezien.. dan kletsen we hier rustig verder.. dat zal toch wel mogen zeker? @nata: je verwart me met iemand anders.. we waren vorige keer er ook al bewust voor gegaan ik duim voor jullie! @kim: jammer voor je! ik had zo gedacht dat je ook prijs zou hebben.. missch is 't nog wat vroeg hè? als je je ei laat hebt gehad.. dat kan hè.. ik duim in ieder geval voor je dat je snel positief test en dat je anders snel een nieuw ei krijgt.. knuf
@Esther:Thanks.. ja, jammer.. had nog graag even verder gebabbeld met iedereen.. @kuzzkim: hoe ist nu daar? nog niks? heb je nog getest? @nata: alles goed?
Hallo! @Subke Schaam! Nou ben ik wel benieuwd wie dat dan wel was, die per ongeluk toch graag zwanger wilde zijn! Ben je nog steeds door het dolle?! @Kuzzkim Zo benieuwd of het voor jou raak is deze maand! Nog eens getest? @Konijn.. zijn je zwangerschapsblues al wat afgenomen? Wel.. volgens mijn uitstrijkjes en bloedtesten ben ik kerngezond en niet zwanger (maar dat wist ik al toen ik ongi werd natuurlijk). Dus.. gelukkig ga ik op kerstvakantie en begin ik op 1 januari aan een leuke nieuwe baan.. hopelijk voel ik me dan snel weer fit! Het is namens mij dus echt bewezen wat ontpillen met je lichaam kan doen! In mijn geval: beginnen met de pil, paar keer vergeten, weer stoppen.. hormonen, geen hormonen, hormonen, geen hormonen.. je lichaam raakt er echt door van slag! Maar nu is mijn natuurlijke cyclus weer op gang en gebruik ik niks meer.. we zien wel of er iets gebeurt.. zo zie je maar.. doordat ik dacht zwanger te zijn door vergeten pil ben ik nu helemaal gestopt met de pil en mag een baby'tje komen van ons.. hihi. Zo kan het dus ook lopen. We zullen zien wat er gebeurt.. spannend! Al kan geen enkel symptoom me van mijn stuk brengen.. ik kijk niet zo snel meer ergens van op, hoor! We will see. Keep you posted! ps Overigens is iedereen in mijn omgeving ineens zwanger.. mijn nicht, mijn collega's vriendin, mijn andere nichtje wil graag, mijn directe collega wil graag en ga zo maar door.. de wereld is zwanger of wil zwanger worden! Hihi. Doegie!
ey nata! Dat maakt niet uit hoor! ik denk dat dat toen SaartjeH was.. en ben blij voor je dat jullie er nu helemaal voor gaan. Ik duim voor je dat je snel een positieve test in handen hebt! en die hormonen doen idd wat met ons lichaam en ben hier nog steeds heel blij, maar ook ongerust.. Heb gisteren en deze morgen een beetje bloed verloren en heb ook best wel veel buikpijn.. ben zo bang dat 't fout gaat lopen.. zullen wel zien.. @kuzzkim: al tekenen van ongi? of nog getest?
Oh ja, SaartjeH! Goed van jou! Buikpijn is normaal, een beetje bloed ook. Niet stressen want dat helpt (juist) niet. I know.. dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar pas ongerust worden als het echt niet goed gaat, so far geen reden voor echte zorgen, toch!?! Ik duim voor je! Ja Kimmie, zeg eens!?
hoi hoi @Nata & Subke: alles is nog rustig hier, wel beetje ziek, en strond verkouden! haha ma verder is alles goed! nog geen teken van ongi of van een zwangerschap en nee ik heb nu 1 x getest deze cyclus en die was nega, dus ik ga gewoon afwachten totdat ik ongi wordt, ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben ofzo Volgende maand weer een kans! En als ik me niet kan inhouden om te testen laat ik het zo snel mogenlijk weten haha. @Subke, hoe voel je je nu? @Nata, ja idd iedereen om mij heen is ook zwanger of wil zwanger worden haha Liefs Kim
@nata&kim: dank jullie wel voor de lieve woordjes en de bezorgdheid.. Voel me al een beetje beter, maar toch nog niet helemaal gerust.. zullen wel zien. Heb maar een paar druppeltjes bloed verloren; daar is 't tot nu toe bij gebleven.. buikpijn is beter. Heb gemerkt dat als ik ff gaan liggen of zitten 't beter gaat.. dus maar beetje meer rusten misschien? voor de rest begint 't zo'n beetje door te dringen en ben ik best wel door 't dolle heen aant geraken ik duim voor jullie!
Precies Kim, lekker relaxed blijven. Nergens vanuit gaan, je merkt het vanzelf. En af en toe een testje kan geen kwaad. Zo sta ik er nu ook in. Ah, dat is mooi Subke. Oohh.. beetje bloed maar. Dat schijnt toch heel normaal te zijn? Wel eng natuurlijk omdat je bang bent dat het gaat doorzetten, maar so far so good, hardstikke normaal dus. Ik ben helemaal relaxed hier.. wat komt dat komt! xx