Ja, zou je predictor over 2 dagen doen en de cb het liefst wel een week er tussen laten zitten. Als je tenminste een hoger aantal weken indicatie wil zien. Als je testen echt heel goed oplopen en je predictor zondag al bijna knal is, zou je hem iets eerder kunnen doen. Maar om safe te zitten zou ik daarmee wachten.
Oke top! Dat gaat me wel lukken met de CB. Is het handiger om de predictor anders maandag te doen? Zou dat beter zijn of zou zondag ook nog kunnen? Ik ben zo iemand die als je dan niet veel oploop ziet, zich enorme zorgen maakt..
De predictors kennende is er zondag echt wel goede oploop te zien bij een goede zwangerschap. Maar als jij je kunt bedwingen is langer wachten altijd beter. Je kunt ook gewoon wachten tot de weeen zich aandienen, dan weet je het ook praktisch zeker
Prachtige testen!! Ik denk ook dat je ietsjes verder bent, maar ach, dat maakt op die negen maanden ook niet veel uit he Ik zou die predictor zondag wel durven doen. Maar die cb zeker nog langer mee wachten. Als die net op de grens 1-2 en 2-3 zou zitten en hij valt net op 1-2 dan wordt je meteen onnodig zenuwachtig. Even voor alle duidelijkheid: je bent zwanger!
Gefeliciteerd!! Ik denk gezien je testen dat je nog net voor nod zit, rond 12 dpo, dus 3 weken en 5 dagen zwanger.
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Ik kan het nog steeds niet geloven.. ❤️ Ik zit op een blauw roze wolk....