Heeft iemand ervaring met zo'n soort buikband. Ik wil graag wat meer ondersteuning. Werkt dit (al is het voor een beetje) of moet je echt zo'n duurdere en stevige ondersteuningsband voor kopen? Buikbanden - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha,
Werkt wel een beetje, maar hij rolde hier wel op hoor hihi. Vond deze fijner: De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha, borstvoedings
Ok maar die is dus niet over de hele buik zeg maar. Biedt dat wel stevigheid aan de hele buik? Ik heb van mezelf nogal slappe huid en spieren en mijn buik hangt echt heeeel snel. Om irritatie te verkomen zoek ik iets wat het gewoon op zijn plek houdt.
Ik heb de anita maternity babybelt, maar vind hem helemaal niet fijn. De rand onder mn buik rolt op en ik heb het liefst zo min mogelijk laagjes over mn buik. De baby sherpa die hierboven gelinked staat lijkt me dan weer wel fijn omdat die echt het gewicht van je bekken af haalt denk ik. Wil je hem echt hebben om je vel te ondersteunen, als soort van corrigerend ondergoed? Want daar lijkt hij me wel okay voor, maar echt ideaal lijkt het me niet. Maar ik vind die babybelt al helemaal niets en die kopen ook heel veel mensen, dus wellicht ligt het aan mij
de anita babybelt vond ik ook niets, de onderste rand die stevigheid moest bieden, klapte telkens dubbel bij mij
Haha ja puur om de buik op zijn plek te houden. Ik had er bij de vorige echt last van dat die buik zo hing. Nu wil ik dat voorkomen. Ze verkopen zo'n band als ik aangaf bij mijn vk dus denk dat ik die dan maar gaan halen. Kan het wellicht proberen toch? Ze zijn niet duur.