Iemand ervaring met zo'n buikband?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vica86, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok maar die is dus niet over de hele buik zeg maar.
    Biedt dat wel stevigheid aan de hele buik?

Ik heb van mezelf nogal slappe huid en spieren en mijn buik hangt echt heeeel snel. Om irritatie te verkomen zoek ik iets wat het gewoon op zijn plek houdt.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb de anita maternity babybelt, maar vind hem helemaal niet fijn. De rand onder mn buik rolt op en ik heb het liefst zo min mogelijk laagjes over mn buik. De baby sherpa die hierboven gelinked staat lijkt me dan weer wel fijn omdat die echt het gewicht van je bekken af haalt denk ik.

Wil je hem echt hebben om je vel te ondersteunen, als soort van corrigerend ondergoed? Want daar lijkt hij me wel okay voor, maar echt ideaal lijkt het me niet. Maar ik vind die babybelt al helemaal niets en die kopen ook heel veel mensen, dus wellicht ligt het aan mij ;)

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    de anita babybelt vond ik ook niets, de onderste rand die stevigheid moest bieden, klapte telkens dubbel bij mij

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ja puur om de buik op zijn plek te houden. Ik had er bij de vorige echt last van dat die buik zo hing. Nu wil ik dat voorkomen.

Ze verkopen zo'n band als ik aangaf bij mijn vk dus denk dat ik die dan maar gaan halen.
    Kan het wellicht proberen toch? Ze zijn niet duur.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nee voor een tientje zal je geen grote miskoop begaan!

Deel Deze Pagina