lastig joh.. ziek zijn..hihi

Discussion in 'De lounge' started by mimi83, Jan 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

He meiden,

Ik ben ziek(ig). Niet aan de hand op wat koud/warm, warm/koud en hoofdpijn na als ik lig , maar als ik ga staan ben ik binnen 2 min. duizelig en misselijk..

waarom, waarom ? kan ik dan toch slecht blijven liggen en denk ik steeds..
    O ik ruim dit even op, zal ik een was doen, zal ik even kijken of ik de hond uit kan laten. hmm kinder knutseldoos mag ook wel opgeruimd, bekers moeten nog naar achter...

waarom kan ik niet gewoon toegeven aan ziek zijn en op de bank/bed blijven liggen?:p

Is dit genetisch onmogelijk als je je niet superziek voelt als je ligt of ben ik gewoon een hopeloos geval??? :D:D:D

wie heeft een wetenschappelijke, emotionele,logische of gewoon een verklaring van het vrouwelijk brein??

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Haha, heel herkenbaar!

Ik zit ook al 1 week thuis....maar heb er maar 1 daadwerkelijk op de bank gelegen. De was gaat gewoon door, de vaat, kinderen van en naar school brengen.

Het zit er gewoon niet voor ons in ben ik bang....

3. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,740
    1,061
    113
    Dan ben je niet ziek genoeg...

4. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,740
    1,061
    113
    We zijn geen mannen he :p

5. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Voel mij ook beroerd vandaag.
    Kleine werkt ook niet echt mee. Laptop op schoot, kopje thee erbij en zp-en. Slapen lukt gewoon niet. Helemaal niks doen ook niet, doordat ik stil zit zie ik des te meer wat er allemaal nog moet gebeuren. Dus af en toe een wasje, vaat wegwerken en tóch straks maar even een stukje met de kleine wandelen.

Beterschap!

6. whogenturf

Jan 21, 2014
    34
    3
    8
    NULL
    NULL
    Beterschap!

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik heb 1 van die zeldzame bikkels;). die hoor je niet als hij ziek is, slaapt , drinkt, eet ( wat hij meestal gewoon zelf pakt ), kijkt tv en zodra hij iets beter is gaat ie ook weer wat doen.

Onze zoon is er net zo 1, dochter daarentegen als die ziek is. mama dit, mama dat, mama uhhhnnnhhhuuu .. :p

Maar ja nu is mijn man dus werkeloos thuis dus ik hoef ook echt niets, hij doet het gewoon allemaal. sowieso is autorijden niet handig nu met die duizeligheid en winkel en/of school is 6 km rijden.

normaal vind ik een dagje geen verantwoording heerlijk en maak me dan ook nergens druk over maar vandaag lijk ik wel niet op mijn kont te kunnen blijven liggen. ;)

heb zin om taarten te bakken, zin om mee te bleren met liedjes.. haha maf fenomeen .

8. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Haha,ik ben precies zo!
    Ik kan gewoon niet in bed blijven liggen als ik ziek ben.
    Moet gewoon steeds wat doen,kleine dingen dan wel maar ik ben geen type dat de hele dag in bed kan liggen,ga me dan stierlijk vervelen.
    Zelfs na mijn galblaas operatie in 2010 en na thuis komst deed ik wat kleine dingen terwijl ik van mijn man in bed moest blijven liggen.
    Op de bank was geen optie ivm kindjes die op mijn zouden klimmen en das niet handig na een operatie.
    Maar ik had echt weinig last van de hechtingen en voelde me goed en had echt geen zin om in bed te liggen.
    Ik lig enkel echt pas in bed als ik een zware buikgriep heb ofzo en echt niks binnen hou. (ja kom er dan uit om naar de wc te gaan haha)
    Maar dan wil ik ook gewoon alleen zijn,rust en liggen.
    Maar als ik een gewone griep heb,dan leef ik op paracetamol en ga ik door.
    Dan wel op slakken tempo maar ziek zijn past niet in mijn leven;);)

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dank jullie wel voor de beterschapswensen!!

10. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    herkenbaar, beterschap

11. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    beterschap, ik heb wel geleerd er aan toe te geven, en doe dat tegenwoordig ook. scheelt ik ben of gewoon verkouden en kan alles doen, of lig doodziek op bed.

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    beterschap!

hier nog zo 1 hoor.
    maar heb ook t idee dat mannen gewoon ziek kunnen zijn en in bed kunnen blijven liggen. 2 dagen ben ik thuis en de andere dagen hebben we oppas dus hij hoeft dan niet voor de kinderen te zorgen.
    als ik ziek ben is er niemand thuis die ze aankleed/eten geeft/naar de speelzaal brengt etc. dus je gaat toch door.
    zal wel een vrouwen iets zijn.

13. miepkip

miepkip Bekend lid

Feb 22, 2012
    930
    0
    0
    Geen idee, Ben zelf op 27 december geopereerd en moest 2 weken rust houden, maar na 1 dag was ik al aan het opruimen.. Heb er nu trouwens wel spijt van hoor!

14. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ben zelden ziek maar als ik ziek ben dan lig ik ook echt plat en kan ik weinig. Ik heb ook dat ik dan ga malen "oh dat moet ik nog doen e.d." maar dan word ik nooit beter dus ik neem altijd een notitieblok en pen mee en alles wat me te binnen schiet schrijf ik op en dan is het uit mn hoofd, kan ik goed slapen en ben ik met 1 a 2 dagen weer beter. Dan ga ik mn notitieblokje af haha.

Beterschap!

Share This Page