ben gewoon nieuwsgierig! hoeveel wij als vrouwen verdienen? zal ik maar beginnen ik krijg een wahjong uitkering, E850;'per maand
Wat ik krijg of wat ik eigenlijk verdien Hihihi...ik ontvang maandelijks een mooi bedrag voor de 24 uur die ik werk. Daar laat ik het bij, lekker Hollands he 8)
Ik helaas bijna helemaal niks! Niet wat ik verdien in elk geval! Alleen E93 euro allimentatie en E170 heffingskorting. Liefs Marjo
Dit is volgens mij echt het laatste taboe van Nederland... Ik ben daar open in, ik verdien (en krijg ) 2070 euro netto voor 29 uur werken. Ik heb geen reden tot klagen zoals je wel begrijp, zelfs als ik na de bevalling terug ga naar 24 uur, heb ik nog en royaal salaris (en het is elke maand op... )
Het is dan ook wel leuk als erbij staat om wat voor soort werk het gaat Ik verdien momenteel niets. Krijg nog 1 maand WW uitkering (875 euro) en dan is het even afwachten wanneer er weer geld binnenkomt van mijn kant
even kijken: * 1 gigolo per week á 200 euro is al 800 euro per maand. * dagelijks wat verse kaviaar á 600 per kilo is 1200 euro per maand. kijk dan is er al 2000 euro op
ik krijg 1099 netto voor 26uur werken maar ga weer wat meer uren werken.. wil graag wat meer sparen als het lukt..