Met tegenzin naar het werk

Discussie in 'De lounge' gestart door Kalush, 3 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hallo,

Ik werk als freelance in de kwaliteit van voedingsmiddelen. Bedrijfen kunnen mij inhuren als er systemen e.d opgezet moeten worden.
    Op dit moment zit ik vanaf mei al bij een bedrijf waar ik het helemaal niet leuk vind (nog zacht uitgedrukt)
    Alleen ben wel iemand die geen half werk wil leveren en wil deze klus klaren.
    Nu is het een klein bedrijf en ze kunnen het eigenlijk niet betalen dat ik voor hun werk. Dit laten ze me vaak duidelijk genoeg weten.

Ook is er totaal geen interesse en willen ze niet imvesteren (ze doen het puur voor de klant, niet voor hunzelf)
    Elke dag ga ik met lood in de schoenen naar het werk (werk maar 2 dagen, maar toch..)

Nu is er een moment gekomen dat ze mij voor een jaar in dienst moeten nemen. Alleen weet ik niet of ik dit wel wil.
    Ik krijg het gevoel dat zij het eigenlijk ook niet willen maar dat ze gedwongen worden door de klant.
    Ik wil zelf ook echt niet, maar dan lever ik maar half werk.
    Ook het geld kan ik goed gebruiken.

Wat zou jij doen?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan zou ik voor het halve werk gaan. Zie jij jezelf nog een jaar met tegenzin naar je werk gaan?

Succes met je beslissing.

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hier hetzelfde :s Ik weet het ook niet....ook wij kunnen de centen niet missen, eigenlijk helemaal niet. Solliciteer me gek maar er zijn tot nu toe geen bedrijven die mij willen.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief