Ja Petty gefeliciteerd! En de andere meiden die zwanger zijn ook! Voor mij wordt het ook spannend, morgen is mijn NOD...! Duimen!
oooh dankjewel lieverds! zo leuk jullie felicitaties, en nog is het raar dat het dit keer voor mij is hahaha omdat ik ook altijd bezig was anderen te feliciteren en ik begrijp ook direct jullie gevoel hierbij..goh weer eentje die zwanger is, wanneer ben ik nou es aan de beurt? echt waar ik hoop voor de meiden die nog niet zwanger zijn dat het voor jullie ook snel raak mag zijn, heb geduld! ik weet het, het is heeeel moeilijk..ik was er deze maand ook helemaaaal NIET mee bezig dus ik was echt dubbel verrast dat ik die test in handen had, ook al wist ik het ergens wel dat ik zwanger was, ik voelde het gewoon, alleen ik durfde het niet hardop te zeggen bang voor wéér een teleurstelling.. en rockmom je kan testen! waaaah spannend meid! laat je het ons weten? linda76 gefeliciteerd meid! dikke kus voor jullie!
ik hoop dat ik hetzelfde mag meemaken ma dan volgende week nog vijf dagen dan kan ik testen duimpjes omhoog
Huhhh Ik had net een berichtje getypt van hiernogmaals van harte gefeliciteerd. Het is wel geplaatst maar ik zie het nergens staan hihi waar zit ik nou met mijn hoofd. Volgens mij heb ik ergens een foutje gamaakt maar ja nogmaals van harte gefeliciteerd petty geniet er van. En alle andere ladies die aan het wachten zijn heel veel succes
Gefeliciteerd meid! Wat zul jij een mooie kerst hebben. Als je een positieve test hebt, hoef je echt niet nogmaals te testen. TIP: Als je mee gaat den met moeders voor moeders, krijg je van hun nog een mooie test!
haha ja gek is dat he, toch denk ik steeds, stel je voor, ik test nog een keer en hij is negatief! kan het me niet voorstellen hoor want ik voel me echt zwanger, en het was zo duidelijk positief! ik kijk wel donderdag.. trouwens ff een vraagje, he moet ik donderdag gelijk de huisarts bellen of pas met 6 weken,hoe werkt dat? jij ook van harte he meid! liefs
mooi kerstkadootje he... echt super voor je! ik heb ook n cadeautje gehad.. mijn ongi komt eraan.. pffffff dom gedoe! weer n maandje verder..
@petty je kan gewoon de vk bellen voor een afspraak voor eerste echo. dit hoeft niet via de huisarts te gaan. En jij kan ook de huisarts opbellen om door te geven dat je zwanger bent! 8) maar dit hoeft niet perswe eerst allemaal via de huisarts! Echt super voor je meid!