iemand ervaring hiermee ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hallo allemaal !

fijne kerst gehad? hier wel !

ik zit met een vraagje, had hem al ergens anders gepost maar die pagina staat zover onderaan dat ie niet opvalt,maar zou het graag willen weten :) of dit nu bij mijn syclus hoort of dat het kans is op een zwangerschap. wees gewoon recht voor je raap :)

ik zit op dpo 11 geloof dag 25 en gisteren had ik toen ik de toilet bezocht wat zalm achtig met doorzichtigheid(slijmachtig ) op het toilet papier.
    daarna kreeg ik 5 min later ( voelde het er uitlopen ) lichtbruin/karamel?kleur wat echt dik en echt zalfachtig was op mijn ondergoed.
    was echt best veel.
    mijn eerste ongi was 3 dec. tot 7 dec. en ik heb infeite geen idee waneer ongv mijn ei is geweest deze maand
    maar ik vermoed vorige week( rond de 21e ) ivm mijn 32 syclus die ik aangehouden heb na vorige maand.+ wat ei klachten.
    dus ik hoop ook dat het dit keer 32 is want dan hebben we super goed geklust. -> ( 9dec.15dec.16dec.19dec.20dec )

Volgens de calculator zou ik dan gisteren mijn "eventuele" " innesteling " moeten hebben ( maar ga ik natuurlijk niet vanuit ) ik weet ook niet of ik in die calculator wel moet geloven.
    maar het is wel toevallig als ik de berekening zie van de calculator en mijn afscheiding die ik gister had?!

vanaf Vandaag is het superwit , en superveel, net zoveel als gistere en is het ook dikke zalfachtige afscheiding.

wat verstaan jullie onder "innesteling" rose afscheiding?
    is het echt rose zoals rose is , of licht zalm-achtige kleur? gaat dat meestal gepaart met doorzichtig slijm zoals wat ik gisteren had? of ziet het er anders uit.

ik ben hier benieuwd naar wat de zwangere onder ons hadden qua innestelings bloedingen. en welke kleur het had.

heel erge bedankt alvast !

xxx

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    oja heb ook vanaf vandaag ongi gevoel onderin en het voelt wat branderig.
    en lichte hoofdpijn sinds 3 dagen zo af en toe.

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    niemand van de 96 mensen die dit bericht hebben gelezen? :eek:

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    het kan van alles zijn.
    ik had pas innestelingsbloed toen ik 6 weken zwanger was.
    veel afscheiding heb ik nooit gehad.
    en je lichaam kan je goed voor de gek houden,elke cyclus is anders.
    het kan ook zijn dat het een voor teken is van je volgende ongi (had ik ook wel is)

5. Niet meer actief

als jij de 21e je ei hebt gehad waarschijnlijk hoe kan je dan 11 DPO zitten?

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ehm weet niet zo rekend deze banner dat uit.. mijn eerste ongi was 3 dec tot 7 dec. en heb mn banner op 32 dagen gezet. heb ik het wel goed gedaan dan? :(

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    oh wacht heb verkeerd getypt.
    het is cd 26 ..
    ik ga mn banner wel even aanpassen.

8. Niet meer actief

nee ik denk niet dat je het goed hebt gedaan..
    Je hebt waarschijnlijk een andere datum in gevuld bij de dag dat je ei hebt gehad.

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ikd oe wel even een andere banner , van hier. kijken wat ie dan doet.

10. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    zo dan.
    ik zit op dag 27 van mijn syclus.
    de 26e had ik die zalm kleur afscheiding,waar ik later dus die karamel kleur kreeg wat veel en dik zalfachtig was.
    volgens berekening van calculator had ik de 21e mijn ei, maar had al vanaf de 15e al eisprong klachten kan zijn dat ik m eerder heb gehad of dat het klachten waren voor naderende ei?

15.dec doorzichtige afscheiding - trekkerig gevoel 5 sec rechts.
    16.dec zalmkleur afscheiding + wittig
    17.dec wittig/doorzichtig afscheiding / spierpijn heup/bil
    18.dec wittig/doorzichtig
    19.dec. doorzhtig en plakkerig
    eisprong pijntjes links rechts/zij al deze dagen
    bloedsmaak in mond ?
    21.dec pijn in rechterlies / bonkt/straalt uit
    26 zalm achtig+ slijm doorzichtigheid, daarna zalf achtige bruin/karamel
    27 veel witte zalfachtige afscheiding / lichte hoofdpijn.

geklust op 15dec.16dec.19dec.20dec

18 December 2007 Een beetje vruchtbaar
    19 December 2007 Vruchtbaar
    20 December 2007 Erg vruchtbaar
    21 December 2007 Eisprong
    26 December 2007 Innesteldag
    4 januari = mijn nod

geen idee of het allemaal juist is deze maand en of het dit keer ook 32 is. kan zijn dat ik nu een kortere heb of een langere, maar ik hou het op 32 ivm vorige maand.
    maar ik heb geen verstand van afscheiding/bmm ETC dus vind intressant om dit allemaal te weten

alvast bedankt

Deel Deze Pagina