Ik heb altijd al last gehad van wat pigment in mijn gezicht en nu na mijn zwangerschap is het nog erger. Ga dus eigenlijk helemaal niet meer onder de zonnebank maar ben ook niet van plan om de hele zomer de zon niet in te gaan. Heb al verchillende produkten gebruikt in de loop der jaren en dat heeft me heel wat gekost en geen resultaat opgeleverd. Heeft iemand misschien hetzelfde probleem en daar wel iets voor wat echt helpt. Hoor het graag !!!!!!!!!!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/220992-gatineau.html had een soortgelijk topic geopend maar kreeg helaas nul reacties. Ik gebruik gatineau nu een tijdje, het helpt wel maar het is behoorlijk duur. Misschien eens een proefflesje vragen of zo? spul van biodermal etc helpt bij mij niet, daar is het te hardnekkig voor.
laserbehandelingen (maar die zijn ook duur natuurlijk) Ik heb er zelf 4 gehad toen en het werd al ietsje minder op bepaalde plekken, maar ik kon het niet meer betalen helaas. Ik heb er maar mee leren leven.
Niet veel reakties inderdaad. Laseren lijkt mij inderdaad ook wel kostbaar worden maar kan het eens nakijken ......... ga ff googelen op hetgeen wat amber adviseerde. Bedankt meiden !
Ik heb ook last van pigmentvorming en vooral in de zomer. Om erger te voorkomen gebruik ik al een paar jaar in de zomermaanden een UV beschermer met factor 50 van de Chanel. Het is een hele dunne lotion die je ook over je make up kunt smeren en plakt niet. Bij mij helpt het heel goed.
ik gebruik Infinite White van Lancaster. Is een serum, tweemaal daags aanbrengen onder de dag- of nachtcreme. Heeft bij mij wel geholpen, maar is niet goedkoop.
Had ook van vichy een anti pigment produkt met "blekende" werking, gekocht bij de apotheek, weet de naam niet meer. Vraag advies zou ik zeggen! Het hielp mij wel, pigment werd lichter, echter als je er mee stopt komt het wel terug...