7 weken en wat bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joy1980, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik ben 7 weken zwanger en heb minimaal bloedverlies gehad vandaag..... Het lijkt op oud bloed en toch ook op wat je verliest als je begint ongesteld te worden. Het zijn van die kleine "vlokjes". Kan geen ander woord ervoor vinden.
    Iemand ervaring hier mee??

Groetjes

2. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Nee, geen ervaring mee. Maar heb wel begrepen als het een heel klein beetje is, en geen buikkrampen. Niets aan de hand! Bij twijfel gewoon bellen! Ze doen waarschijnlijk niets, maar kunnen je dan wel telefonisch geruststellen.

Succes!

3. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Bij mijn eerste had ik dat ook rond de zeven weken. Het kan wat oud bloed zijn van bijv. de innesteling. Zoals hierboven al gezegd wordt: zolang je geen buikkrampen hebt en het bloedverlies niet erger wordt is er waarschijnlijk niks aan de hand!

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hier bij beide zwangerschappen oud bloedverlies gehad. En 2 mooie kids op de wereld gezet!

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Bij mijn zoon rond 9 weken bloedverlies gehad. Ook helderrood. Er bleek toch niks aan de hand!

Hoop dat het snel stopt, want het maakt je toch onzeker he?

Liefs

6. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Zolang de bloeding maar niet erger word, en je geen erge krampen krijgt.. ik heb zelf gehoord dat die zeurderige lichte krampen bij de innesteling hoort..
    so no worries!
    ik heb er zelf gelukkig (nog, afkloppen) geen ervaring mee.. komt goed :)

7. joy1980

joy1980 Actief lid

9 nov 2010
    385
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie reacties! Het is opgehouden tot nu toe gelukkig...
    Ik ben ook gewoon nog een beetje onzeker hoor...... Er gebeurd toch veel met je!

X

8. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    ik heb al een aantal keer bloedverliesg gehad. Rond de 6 week, 9, 10, 13 en gister weer (16 week). Het kindje sprong vrolijk rond op de echo, niks aan de hand gelukkig.

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook wat oud bloed verloren in het begin en rond 14 weken een wcpot vol helder bloed. Zoals je ziet ben ik nog steeds harstikke zwanger!

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb rond de 5 weken wat bloed verloren en niets aan de hand.
    Normaal dat je een beetje onzeker bent, 'tis toch spannend allemaal

11. mamsvanf

mamsvanf Actief lid

21 okt 2011
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    #11 mamsvanf, 22 okt 2011
    Laatst bewerkt: 22 okt 2011
    Ik heb de afgelopen 3 dagen bruine afscheiding gehad. Wat een onzekerheid!
    Maar sinds vandaag is het ineens weg.. Ben enorm opgelucht, maar toch is er nog schrik hoor.
    Bij mijn eerste heb ik dat namelijk helemaal niet gehad!

De huisarts zegt dat het wat oud innestelingsbloed kan zijn, en zei dat zo lang je geen krampen hebt en zo lang het niet rood is dat het niet erg is.

En het is heel logisch dat je onzeker bent hoor, er gebeurd veel met je lichaam!

Deel Deze Pagina