Hoi, ik ben 7 weken zwanger en heb minimaal bloedverlies gehad vandaag..... Het lijkt op oud bloed en toch ook op wat je verliest als je begint ongesteld te worden. Het zijn van die kleine "vlokjes". Kan geen ander woord ervoor vinden. Iemand ervaring hier mee?? Groetjes
Nee, geen ervaring mee. Maar heb wel begrepen als het een heel klein beetje is, en geen buikkrampen. Niets aan de hand! Bij twijfel gewoon bellen! Ze doen waarschijnlijk niets, maar kunnen je dan wel telefonisch geruststellen. Succes!
Bij mijn eerste had ik dat ook rond de zeven weken. Het kan wat oud bloed zijn van bijv. de innesteling. Zoals hierboven al gezegd wordt: zolang je geen buikkrampen hebt en het bloedverlies niet erger wordt is er waarschijnlijk niks aan de hand!
Bij mijn zoon rond 9 weken bloedverlies gehad. Ook helderrood. Er bleek toch niks aan de hand! Hoop dat het snel stopt, want het maakt je toch onzeker he? Liefs
Zolang de bloeding maar niet erger word, en je geen erge krampen krijgt.. ik heb zelf gehoord dat die zeurderige lichte krampen bij de innesteling hoort.. so no worries! ik heb er zelf gelukkig (nog, afkloppen) geen ervaring mee.. komt goed
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Het is opgehouden tot nu toe gelukkig... Ik ben ook gewoon nog een beetje onzeker hoor...... Er gebeurd toch veel met je! X
ik heb al een aantal keer bloedverliesg gehad. Rond de 6 week, 9, 10, 13 en gister weer (16 week). Het kindje sprong vrolijk rond op de echo, niks aan de hand gelukkig.
Hier ook wat oud bloed verloren in het begin en rond 14 weken een wcpot vol helder bloed. Zoals je ziet ben ik nog steeds harstikke zwanger!
Ik heb rond de 5 weken wat bloed verloren en niets aan de hand. Normaal dat je een beetje onzeker bent, 'tis toch spannend allemaal
Ik heb de afgelopen 3 dagen bruine afscheiding gehad. Wat een onzekerheid! Maar sinds vandaag is het ineens weg.. Ben enorm opgelucht, maar toch is er nog schrik hoor. Bij mijn eerste heb ik dat namelijk helemaal niet gehad! De huisarts zegt dat het wat oud innestelingsbloed kan zijn, en zei dat zo lang je geen krampen hebt en zo lang het niet rood is dat het niet erg is. En het is heel logisch dat je onzeker bent hoor, er gebeurd veel met je lichaam!