Eerlijk? Ik mis McDreamy op het moment niet echt zo. Grey's anatomy heeft al meerdere dode/vertrokken hoofdrolspelers overleefd en dit zal i het geval van McDreamy ook wel zo zijn. Het blijft gewoon een steengoede serie, met ijzersterke dialogen en verrassende wendingen in het verhaal. Ik had bijvoorbeeld echt niet zien aankomen dat dat nieuwe lekkere snoepje een intern was. Net zoals ik de auto voor de deur van het ziekenhuis niet had aan zien komen . Wel leuk om te zien dat April ineens zo bad-ass is geworden. Ik denk trouwens dat iedereen Amelia zo irritant vindt omdat ze de nieuwe lover van Owen is. Dat zijn de hardcore 'Give us Yang back'- fans. Om eerlijk te zijn vind ik hun vooral bloedje irritant . Al dat gezemer over cast-leden die uit de serie zijn vertrokken... Get over it, stop met kijken, of ga verder. Punt...
Dat dat een intern was had ik ook niet gedacht! Hij kwam zo zelfverzekerd over dat ik dacht dat het een chirurg uit een ander zh was. Ik vind juist dat Owen wel weer s aan de vrouw mag, ik vind hem en Amelia wel leuk samen, dus hoop dat ze nog bij elkaar komen.
Van de intern had ik hier gelezen. De auto was wel een verrassing. Coole actie. Al heb ik nog niet genoeg van April gezien om te kunnen zeggen of de verandering positief of negatief is. Amelia vind ik een leuke rol. Ik heb minder met Owen, ik vond het altijd een beetje een rare snuiter met dat gedoe met Christina in dat stoomhok. Maar Amelia vind ik een leuke rol! Die mag blijven!
Nou ik mis hem en al die anderen wel degelijk...! Ik kan gewoon niet zo goed met afscheid omgaan.......!
Zou iemand mij een pb kunnen sturen? Ik dacht wel te kunnen wachten maar ik wil het ziehieeeenn!! Arme mcdreamy
Ehm heb ik iets gemist? Net 5 is toch weer even klaar met de serie draaien? Of zijn ze toch doorgegaan maar op een andere dag?
Nee, deze week komt afl 24 en dat is denk ik de season finale van 11. In de herfst begint het dan weer.
Nou ik heb m gezien, aflevering 24..! Ben benieuwd naar een nieuw seizoen. In de herfst weer verder dus?