Hallo, Hebben jullie dat ook dat als je je ei hebt je zo veel last ervan hebt. Krampen steken, ik voel me er altijd best beroerd door. En dan is het klustijd ook nog. Normaal slaan we deze dagen over maar we willen zo graag dus we proberen het mee te nemen , maar het doet zon pijn om te vrijen op deze dagen. Vind dit erg klote we willen nu al jaren een kindje, en juist op de balangrijkste dagen is het zo moeilijk om te klussen. herkent iemand dit?
Hoi meis, Dit is heel herkenbaar,ook ik zit met vragen want ik ben 19feb ongi geworen en dat was heel kort nog niet eens 3dagen....ook geen ongi gevoel.Maar vanaf zaterdag voel ik me heel raar,buikkrampen en steeds misselijk ook is mijn buik erg opgezet.En ik weet niet of je er dit ook mee bedoel maar met vrijen(klussen is vh weeken weer)hihi voel ik een soort van steken en soms een scherpe pijn.Dit had ik de maand ervoor ook en daarna is dat weg.Volgens de berekening is het dus vanaf zaterdag weer flink klussen en heb ik ong dindag mijn eisprong.Ik denk dus ook dat het bij jouw te maken heeft met je naderende eisprong.Ben benieuwd of dit bij meerdere meiden zo is......Succes en duimen voor een goede afloop! knuf x
Elke maand als ik me eisprong heb dit was bij mij afgelopen maand op 28 febr, dus de belangrijkste dag om te klussen nu heb ik dus altijd deze dag en de dag erna heel veel last ervan ook tijdens het klussen! Dus erg fijn en plezierig is het dan niet om te klussen! En ja we willen heel graag een kleintje dus soms tanden op elkaar en proberen maar. Maar soms doet het zon zeer als ie dan binnen komt dat we het maar laten, dus weer een kans verkeken Deze maand ook weer geprobeert en ging redelijk goed maar om te zeggen dat het fijn was nee helaas! Liefs Hope p.s nu maar hopen dat deze maand de pijn het waard is geweest
Hoi, Ja dat hoop ik ook voor je meis.....in ieder geval is het dus heel herkenbaar en erg vervelend(zucht)Daarna is het gewoon weer heel fijn en ben ik juist heel vochtig en wil ik ook heel graag......haha.Waarom zitten wij vrouwen dan soms zo moeilijk in elkaar he.En wat je zegt.....juist op het moment dat we moeten klussen moet het gewoon goed aanvoelen.Zijn jullie al lang bezig?Nogmaals sterkte en blijf duimen hoor!x
Ja inderdaad we blijven hoop houden, maar was het maar zover! Ik ben nu ondertussen 7 jaar van de pil af sinds 5 jaar een kinderwens met mijn vriend! Helaas kwam mijn reuma om de hoek springen waardoor we een tijd weinig sex hebben kunnen hebben, flink aan de medicatie gezeten waar we later weer van hoorde dat er een stof in zat die een mogelijke zwangerschap tegen kon houden Hier ben ik nu 6 maanden mee gestopt en het gaat nu weer best goed. Hoe lang zijn jullie al bezig ? Liefs Hope
Hoi, Ik ben bezig met de 2e ronde, en heb ook enorm veel last van de periode voor en rond de eisprong. Het is nog allemaal nieuw, want met de pil nooit last van gehad. Op zich vind ik het wel bijzonder om van alles te voelen, maar leuk is anders. Na m'n menstruatie begint de pijn rond m'n stuitje, en de grote boodschap doen is dan echt super gevoelig/pijnlijk. Dat duurt ruim een week (!) tot na de eisprong. Ik zit nu weer in de vruchtbare periode en denk dat vandaag m'n eisprong is. Heb afgelopen dagen zeer veel zin in sex gehad, en tegelijk dus die pijn rond m'n stuitje welke 'savonds erger wordt en ik soms niet eens van kan slapen. Sinds gisteren ook steekpijnen in m'n buik, vanochtend aanwijsbaar aan 1 kant, dus zal de eisprong zijn. Aan de ene kant vind ik het allemaal erg spannend en klussen we er op raak rond deze dagen, maar aan de andere kant kijk ik er ook erg naar uit dat die pijnen rond m'n stuitje weer wegtrekken... Nu maar hopen dat het voor een goed doel is hihihi
Jeetje Hope wat een verhaal pff word ik even stil van...... Wij zijn nog maar vanaf januari bezig dus eigenlijk zitten we nog in de begin fase al is het allemaal wel erg spannend en hopen we toch ook dat we snel in verwachting raken.Soms maak ik me best zorgen omdat ik toch ook al wat ouder ben en vanaf mijn 14e de pil heb geslikt(met tussenposes)omdat ik zo last had van mijn ongesteldheid(veel vloeien,bloedarmoede)Daarom kijk ik er wel van op dat mijn menstuaties nu kort en helemaal niet pijnlijk zijn.Maar juist voor mijn eisprong zo rot voel.Nou ik wens je het allerbeste en blijf voor je duimen.Hou me op e hoogte en wie weet is het deze maan raak! knuf van mij x
Ja we blijven zeker hopen al word het wel elk jaar moeilijker leeftijd gaat toch ook een rol spelen helaas Mijn ventje word volgend jaar 40 en we hopen dan toch wel een babje te hebben of zwanger te zijn:d Maar of je nu zo lang bezig bent of pas een jaartje het is en blijft voor iedereen elke maand weer moeilijk als die ongi weer komt! En ben nu al aan het duimen dat het deze maand raak is, we hebben ons best ervoor gedaan weer Ik hoop voor jullie ook dat het snel gebeurd en zal ook voor jullie duimen dat het heel snel gaat gebeuren! Liefs Hope
Bij mij hetzelfde verhaal, vanaf m'n 14e aan de pil geweest en vanaf 1 Januari gestopt. Ook ik had als puber enorm last van mijn menstruaties, en omdat ik een planner ben, heb ik daarom altijd de pil gehad, zodat ik vakanties e.d. kon plannen. Met de pil was ik ongeveer 5 tot 6 dagen ongesteld, en nu al 2 keer maar 3 dagen + 1 a 2 dagen wat nagedrup. Ik vind het verder ook wel leuk om alles te voelen, ik kan nu echt zeggen dat de pil een hoop gevoelens van het vrouw vervaagd. Ik heb eigenlijk nooit geweten hoe alles voelt, dus ik vind het ook erg bijzonder om mee te maken. Gek eigenlijk om er zo laat pas achter te komen wat je allemaal voelt als vrouw...
Ik was als puber heel onregelmatig met de pil werd dit dus regelmatig toen ik eenmaal gestopt was met de pil onderhand 10 jaar geleden was ik de eerste 5 jaar erg onregelmatig (hierbij heel veel erge hoofdpijn en andere klachten tijdens de ongi. et ontpillen heeft helaas bij mij erg lang geduurt! Daarna kwam de regelmaat erin en sindsdien netjes elke maand ongi Maar nog wel last van 2 dagen hoofdpijn maar deze is gelukkig te dragen nu en buik en rugklachten ach ja het hoort erbij zeggen we maar. Al hoop ik voor ons allemaal dat die klachtjes nu eens niet van de ongi gaan komen maar door het feit dat we kunnen zeggen ik ben zwanger Liefs Hope
ik heb gister wel mijn ei gevoeld... krampen in mijn buik, daarna verloor ik veel slijm en begonnen de darmen op te spelen. dat heb ik sinds ik ben gestopt met de pil elke maand. geen last tijdens het klussen.. dat heb ik weer paar dagen voordat ik ongi moet worden..
Ik herken je verhaal: ik heb sinds ik met de pil ben gestopt ook erg last van mijn eisprong. Zeker 2 dagen, kan dan bijna niet rechtop lopen en ook gaan zitten en opstaan doet gewoon erg pijn. Klussen op deze dagen is idd niet prettig. Ik zorg meestal dat we het de dagen ervoor vaak genoeg doen, zodat het op de dag zelf niet persé meer hoeft. Mochten we net een dag ervoor overgeslagen hebben, dan is het idd ff doorbijten... Vind het raar dat dit zo werkt, je zou in je vruchtbare periode toch moeiteloos moeten kunnen klussen?!
He meiden wat vervelend! Is het anders geen idee om op deze dagen zelfinseminatie te doen? Misschien niet zo romantisch, maar dat lijkt me klussen met pijn ook niet!