hoi hoi ik mag me hier ook weer melden ben voor de 3de keer zwanger erg snel op elkaar de eerste keer was oktober 2007 werd miskraam in eind november en was op 31 januari weer zwanger was buitenbaarmoederlijke zwangerschap geopereerd 13 februari . en op 23 april na 3 dagen overtijd te zijn toch maar getest en wederom zwanger ik heb vandaag de echo gehad ze vertelde wel dat de kans groot was dat er alleen een vruchtzakje te zien was maar tot onze verbazing was er een vruchtzakje en een kindje te zien jaja met een kloppend hartje. ben uitgerekend voor 28 december 2008.
het was zo geweldig dat ik wel kon huilen van geluk na zoveel elende mee te hebben moeten maken eindelijk een keer goed nieuws maar het in heb gehouden was echt zo blij eindelijk een keer op de goede plek en het hartje ik smolt gewoon van dat mini wormpie
Super voor je, van Harte Gefeliciteerd! Kan me je spanning voorstellen. Hier hetzelfde. 2 miskramen gehad, en nu weer zwanger. Vrijdag heb ik mijn 1e echo, en vind het superspannend! Geniet er lekker van! Liefs Sara
Van harte gefeliciteerd! Lijkt me een superfijn gevoel zo'n kloppend hartje :-D Geniet ervan. groetjes,
Gefeliciteerd, geniet ervan! Ik duim dat deze wel blijft zitten! Ik ga morgen voor de eerste echo, heb ook al het nodige meegemaakt. Hopelijk zien we ook een kloppend hartje, dat zou helemaal super zijn! Liefs Miek
joepie, je bent weer zwanger, ga nu voor je duimen dat je kleintje bij je mag blijven Een dikke proficiat
Bengeltje, wat fijn meid dat je weer zwanger bent en dat je nu ook het hartje gezien hebt! Een dikke proficiat!
Super meid! Van harte! En inderdaad, 3 keer is scheepsrecht, kijk maar naar mij! Probeer te genieten!