WAAH WIJ KRIJGEN EEN KINDJE! Halverwege september ben ik met de pil gestopt en ik ben zwanger! Wij zijn ontzettend blij en verrast dat dit zo ontzettend snel is gegaan. Het is nog zo ontzettend onwerkelijk... Mijn cyclussen waren nog niet heel regelmatig. Dus ik twijfelde of ik deze week of volgende week ongesteld zou worden. Sinds vorige week had ik gevoelige borsten en deze week was mijn buik erg opgeblazen. Verder helemaal nergens last van. Ik had nog één test over.. Van de week zeiden we: als ik niet ongesteld word op donderdag, dan gaan we zondag testen. Dus vandaag getest en JA HOOR.. binnen een minuut een lichte tweede streep die steeds donkerder werd. Jammer genoeg hadden we geen tweede test, om nog een keer te kijken. Maar die tweede overduidelijke streep zei genoeg.. We vinden het zo ontzettend spannend! Morgen de huisarts bellen...
Dank jullie wel! Ik heb de hele dag al een grijns van oor tot oor die ik er maar niet van mijn gezicht kan krijgen. Van te voren hadden we afgesproken om het pas met 9 weken aan onze ouders te vertellen. Maar nu het zover is, willen we het eigenlijk al eind deze week vertellen. Wanneer hebben jullie het aan jullie ouder(s) verteld?
Gefeliciteerd! Wij lopen gelijk op! Je bent dus ook een augustus mama! Wij wilden het nog niet vertellen, maar we konden het echt niet laten en hebben het vanavond gewoon verteld. Als het mis gaat vertel ik het ze ook, dus het maakt niks uit voor ons. Geniet ervan!
@ Marik Leuk dat we allebei in augustus zijn uitgerekend! Ik twijfel nogal over het aantal weken dat ik nu zwanger ben. Mijn vorige menstruatie was nogal vreemd. Ik heb toen wel wat bloed verloren, afgewisseld met roze- en bruinverlies. Tijdens die menstruatie heb ik ook vrijwel geen buikpijn gehad. Dus dat is nog even afwachten! Heb jij nu ergens last van? Ik ben sinds een paar dagen wat missellijk. Ook is mn buik erg opgeblazen en voelt het wat gespannen.