Ik word af en toe overmand door onzekerheid. Droomde vanacht van dat ene enge, wat ik ook niet durf uit te spreken. Ik hoop dat alles goed gaat. En ik zit pas in de 6e week. Jeetje...... Pas 5 januari de eerste echt, dan 9 weken zwanger. Wie kan me gerust stellen? Overigens alle symptomen worden steeds erger, dus ik zal wel echt echt zwanger zijn. Alleen die komende 7 weken vind ik eng. Mieppie
Ik kan me jou onzekerheden heel goed voorstellen meid. Ik heb die de eerste 3 maand ook erg gehad, net zoals iedere andere vrouw lijkt mij.... Probeer niet teveel stil te staan bij het negatieve, maar probeer zoveel mogelijk te genieten van de positieve ervaringen. Het is niet altijd even makkelijk, maar dit heeft mij af en toe erg geholpen!
Hee meis, Ik ga je even dieper de put in helpen, maar dat gevoel heb ik nogsteeds.... Na 12 weken werd het wel minder, maar nogsteeds blijf ik me druk maken.... Ze zeggen dat als je maar misselijk bent en veel sympthomen hebt, dat het vruchtje er nog zit, dus wees maar lekker misselijk en alles wat erbij hoort. zolang je dat hebt zit het goed! (uitzonderingen daar gelaten, maar ja... je moet iets van hoop hebben he....)
Hallo, Het is gewoon een spannende tijd die eerste weken. Het ene moment voelde ik alle mogelijke kwaaltjes, het andere moment weer weken niets. Inderdaad ook in maak mij nu nog wel eens druk maar kan er zeker meer van genieten dan in het begin. Echt volgens mij heeft iedere zwangere er wel in meer of mindere mate last van. Succes, na de eerste echo wordt het wel allemaal echter en minder "eng" .
hoi, zorgen is heel normaal en geloof me,die blijf je houden. hoort bij je instinct. ik heb zelf een zoon van 6 en daar maak ik me nog zorgen over. na de 12 weken krijg je weer andere zorgen,maar dat je je zorgen maakt is heel normaal en ik zou het gewoon over me heen laten komen. probeer positief te blijven en begrijp dat dit bij het moeder worden hoort.
Ik weet precies wat je voelt! Ik ben niet eerder gerust gesteld dan dat ik op de echo van 28 december heb gezien dat alles goed zit. (ik ben dan bijna 13 weken zwanger) Mijn symptomen worden ook met de dag erger, dus eigenlijk niets om zorgen over te maken, maar toch blijft die onzekerheid.... Mona