Compleet door de war ivm zomertijd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duveldraakje22, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo allemaal,

De eerste dagen van de zomertijd waren heerlijk. Anouk sliep een uur langer (ipv 6 werd het 7 uur, soms zelfs wat later), maar dat hield na een dag of 3 alweer op. Toen was het weer gewoon 6 uur. Overdag sliep ze toen wel belachelijk veel. Soms echt 2,5 uur achter elkaar en dat terwijl ze eerst maar 1 uurtje sliep.
    Nu is het helemaal raak. Gisteren heeft ze 's morgens niet geslapen en 's middags 1,5 uur. Toen ze gisteren thuis kwam van Opa en Oma (die hadden opgepast) was ze zo ontzettend moe, maar ik heb haar toch pas om 19:00 uur naar bed gedaan. Toen werd madam ineens om 20:00 uur wakker. Even een uurtje opgehouden en een flesje melk gegeven. Toen weer naar bed, toen ik later ging kijken lag ze heerlijk op haar buikje te slapen (dit voor het eerst).
    Vandaag heeft ze ook weer een hele rare dag, als ik de oppas mag geloven, vanochtend heeft ze wel geslapen, maar vanmiddag wilde ze echt niet. Mijn vriend heeft haar om kwart voor 6 op bed gelegd, ik was zelf pas om kwart over 6 thuis, en nu slaapt ze dus nog steeds. Ze heeft haar avondeten maar half op, dus ik ga ervanuit dat ze laat vanavond of vanacht nog wakker zal worden.
    Heeft dit nu met de zomertijd te maken of is het een sprongetje?
    Wie o wie kan mij helpen?

Liefs,
    Duveldraakje

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hmmm moeilijk in te schatten... het kan allebei!

Ik heb er persoonlijk ook veel last van als de klok verzet wordt en Louise heeft ook al een paar nachten gespookt. Hopelijk slaapt ze snel weer goed!

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Kan ook heel goed met de 11 maanden sprong te maken hebben.
    Dat kind van mij is ook enorm aan het rommelen.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb er zelf altijd een week of 3 last van als de klok verzet wordt (voel me nu ook belabberd daardoor) dus ik kan me goed voorstellen dat je ukkie ook van slag is.
    Sterkte!

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian is ook sinds de zomertijd is ingegaan een beetje uit zn ritme.

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    het gaat hier sinds 2 dagen een beetje beter gelukkig,
    hier niet langer slapen wel later op bed en smorgens gewoon om half 6 wakker...

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Vandaag heeft Anouk gelukiig weer 's middags geslapen. Ze ligt nu wel op bed, maar is nog echt wakker. Lekker aan t gillen enzo. Ze is wel ontzettend vrolijk en toen ik net thuiskwam van mn werk zag ik echt een heel blij gezichtje. Dat maakt je dag echt helemaal goed.
    Ik hoop dat ze over een paar dagen weer een beetje ritme begint te krijgen, dat is zowel voor haar als voor ons wel zo prettig.

Dat Anouk om 6 uur wakker wordt ligt volgens mij echt aan de fluitende vogels en het licht. Heeft iemand nog tips?

Liefs,
    Duveldraakje

8. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Heb je verduistering op haar kamertje,dan is het lekker donker en slaapt ze misschien wat langer!
    Hier werkt het in ieder geval wel!

Deel Deze Pagina