Hoi, ik heb een vraagje. Met hoeveel weken zwangerschap hadden jullie de "20 weken" echo Ik heb a.s maandag (16w+6d) geslachtsbepaling bij een instelling. Maar zag mijn afspraak in het ziekenhuis voor de 20 weken echo bij de verloskundige staat gepland met 18w+6d. (14nov) Is dit niet erg vroeg? Hoor graag jullie mening.
Ik krijg em met 19+2 Had em een week eerder gepland staan maar dat vond ik toch te vroeg dus heb em laten verzetten. Volgens mij doen ze de 20 weken echo tussen de 18 en 22 weken. Dus in principe is 18+6 een goede termijn
Ik krijg hem met 19+4. Bij mn dochter weet ik niet meer precies. Of 1 dag na de 20 weken of ervoor. Je krijgt hem vaak tussen de 18-20 weken.
Hier ook een keer met 18 weken gehad. Ze konden alles prima zien (er was toen een hartafwijking vastgesteld en was blij dat we het zo vroeg wisten). Bij de jongens 2x de Guo gehad, beide rond de 19 weken en 22 weken nog een keer.
Vaak een week voor of na je 20 weken bent. Met 16 weken is het geslacht erg duidelijk te zien en het wordt in jouw geval kort daarna door iemand anders bevestigd dus kan niet beter zou ik zeggen!
19+4 tijdens deze zwangerschap. Week eerder wilden ze hier niet doen (had mijzelf beter uitgekomen). Vorige zwangerschap weet ik echt niet meer hoor Heb deze ook ff moeten terugzoeken..
Ik heb de GUO met 18+6 gehad. Zkhs hier doet die liever voor 20 weken en vinden in 21e week te laat. Vorige keren ook GUO met 18+... weken gehad. Is niet te vroeg hoor. Het kan vanaf 18 weken.