Omg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bilou, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schoonma wil opeens hier komen logeren. Ze zit midden inbeen verbouwing. Volgens mijn schoonbroer gaat die verbouwing twee tot drie weken duren. Ik ben hoogzwanger en kan elk moment bevallen. Nu wil ze vanaf morgen al hier komen. Normaal zou me dat echt niks uitmaken... Maar snap niet waarom dat uitgerekend nu moet.

Ik zit al vier weken thuis en ze is geen een keer langs geweest. Elke keer als ik vroeg of ze kwam, wilde ze niet. Ging liever naar haar dochter. Dar kon ze wel steeds zonder moeite heen. Ipv dat ze nu weer daar heen gaat. Neeeeee nu per se hier in ons mini appartement.

Ik krijg hier gewoon stress van man.

Moest het ff van me afschrijven.

2. Daydreams

Daydreams Actief lid

31 okt 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Dat zou d'r bij mij echt niet ingaan.:x Dan moesten ze toch echt een andere plek zoeken. Je wilt toch gewoon rustig bevallen en een rustige kraamperiode? Gewoon duidelijk zijn dat je dit niet wilt.

3. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjah, heb het al tegen mijn man gezegd. Ze heeft vijf kinderen. Vind het heus niet erg als ze een keer komt logeren. Maar zit er in deze periode echt niet op te wachten.

Ik loop hele dag half naakt rond hier. Het is gewoon ook te klein hier en we gaan zelf per 1 sept verhuizen. Dus heb genoeg aan mijn hoofd. Pfff, kan er gewoon niet van slapen. Ik hoop dat ze zelf inziet dat get gewoon niet gaat.

Maar ja ze had het net al erover dat ze een matras nog ergens had. Ben benieuwd hoe dit afloopt.

4. Daydreams

Daydreams Actief lid

31 okt 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Als ze 5 kinderen heeft moet ze er maar naar 1 toegaan waarbij niemand op het punt van bevallen staat. Gewoon eisen dat het niet gebeurd. Of zij eruit of ik;)

5. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik vind dat ze nogal een lef heeft...
    Dat ze juist nu bij jullie wilt blijven logeren.. Met 5 kinderen is het toch logisch dat je diegene pakt wat niet hoogzwanger is, groter woont,...

Volgens mij is het een extra excuus om je hele kraamperiode te kunnen 'helpen'... Ik zou helemaal zot worden :).

Veel succes ermee hoor ik hoop dat dat spelletje niet zal doorgaan voor je

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Dat ze uberhaupt vraagt of ze bij jullie mag logeren! Ik neem aan dat ze ervan op de hoogte is dat jij hoogzwanger bent en dus een flink goede reden hebt om haar niet in huis te willen hebben. Het lijkt wel of ze het expres doet ofzo, wellicht om een oogje in het zeil te houden of de bevalling vanaf moment een mee te krijgen?

Het is voor haar geen logische keus om bij jullie te logeren in deze periode...

Ik zou haar ook weigeren... En geef maar aan dat het normaal geen probleem zou zijn, maar dat je je nu opmaakt voor een bevalling en dit graag doet met je partner alleen!

7. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou en nu? dat ga je toch niet accepteren?? jeetje zeg dat ze er zelfs maar over na durft te denken.:(

8. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    laat ze lekker een stacaravan huren op de camping dan heeft niemand er last van er is vast ergens nog wel een plekje vrij.
    wat een lef zeg ik zou mijn schoonmoeder echt niet zolang in huis willen en al helemaal niet rond mijn bevalling wat een lef zeg succes meid met de laatste lootjes en hopelijk samen met je mannnetje en zonderschoonm a

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    En dan zeg je nog dat je hoopt dat ze zelf
    In ziet dt t niet kan..
    Ga je nu dan echt 'geduldig' afwachten tot ze zelf zegt laat maar?:(

Zeg gewoon dat het niet kan, klaar!

10. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    IK zou gewoon zeggen dat het niet kan. Ik moet er niet aan denken dat mijn schoonmoeder in de periode van bevallen en kraamtijd bij mij in huis zal moeten zitten. Je moet toch een beetje ontspannen blijven en met je schoonmoeder op je lip brengt dat stress zoals je zegt. Lekker voor jezelf en de baby kiezen.

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik had zelf niet gaan zitten afwachten, maar gewoon heel duidelijk gemaakt dat het nu geen optie is. Geen discussie had erover mogelijk geweest.

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Nou idd! Het lijkt wel of ze graag bij de bevalling wil zijn en de kleine ofzo??

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oooh wat een drama!! Zou ik ook niet moeten hoor, zeker niet hoogzwanger en bijna bevallen.

Gewoon zeggen, normaal gesproken zou ik het geen punt vinden, maar ik ben hoogzwanger en moet bijna bevallen, dan past een logeerpartij niet erbij.

Gaat ze toch naar haar dochter waar ze liever heen gaat dan bij jou op bezoek!

14. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Wat???? Sorry maar ik had meteen gezegd dat het nu in deze periode echt niet kan. Dat ze anders hardstikke welkom is maar dat jullie dit met zn 3en willen doen. Dat is complet normaal om te zeggen. Vergeet niet dat zij raar is he door dit te vragen en niet jij. Oh god zeg geen haar op mn hoofd die er aan zou denken.... En ik ben ook het type dat niet makkeliji nee zegt ergens op en meestal denkt van laat maar maar in dit geval schreeuwt iedere cel in mijn lichaam: neeeeeeeeee!

15. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nou die omg snap ik wel.. geen haar op mn hoofd die erover zou denken om juist die periode met een loge in huis te zitten daag..
    hoe denkt je vriend/man erover?
    hopelijk snapt die jou en kunnen jullie samen duidelijk maken dat dit geen optie is, vind het nogal heel brutaal ook om je zo op te dringen!
    iedereen die normaal kan denken laat dat toch wel uit zijn hoofd?

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Euh, heel duidelijk NEE zeggen lijkt me het beste.. De kans dat ze zelf inziet dat het niet kan... is denk ik niet zo groot, aangezien ze dus ineens heeft bedacht dat dat wel kan.

Zou er ook absoluut niet aan moeten denken hoor! En bovendien, je wilt toch niet je schoonma bij je hebben tijdens je bevalling, kraamtijd en daarna?

En dit is even een gevalletje 'gaat niet door' ONGEACHT wat partner er van vindt in mijn ogen..

17. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hier zou ik ook keihard NEE tegen zeggen hoor.
    Dan kon mijn man hoog of laag springen als hij het wel goed vond, maar dat ging dus niet gebeuren...
    En normaal laat ik alles ook maar gebeuren, maar nu vind ik dat je gewoon nee kunt zeggen.
    En niet afwachten, maar gewoon zeggen dat dat niet gaat gebeuren.

18. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Dafuq did I just read?!
    Dat het überhaupt in iemand opkomt om dit voor te stellen cq. op te dringen, niet te geloven.
    Ik zou heeeeel duidelijk tegen mijn man zeggen dat deze pyamaparty van je schoonmoeder hier NIET gehouden gaat worden! En dat moet hij maar regelen, klaar!!!
    Pfff ik heb echt medelijden met je, mijn hemel, wat denken sommige mensen wel niet?!

19. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik zou ook gewoon uitleggen dat het nu niet het moment is voor logeerpartijtjes.
    Je moet je zo veel mogelijk ontspannen voor de aankomende bevalling en dan niet in je eigen huis rekening moeten houden met je schoonmoeder.

20. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Ik zou haar recht in haar gezicht uit gelachen hebben......

Meid laat je kraamtijd niet verpesten!

Deel Deze Pagina