Op 17w en 3d was onze spruit 12cm en woog hij 200g. Volgens de gynaecoloog prima. Maar als i kdit vergelijk met alle boekjes en sites die ik maar kan vinden is dit erg klein... Kvraag me dan af hoe groot hij dan nu is. Na mijn MK maak ik me misschien te vlug zorgen, maar hij stampt me zowat elke 10 minuten van de dag, dus leven zit er deze keer echt wel in. Hoe stond het met julllie babys lengte? Liefs Kitty
Hoi Kitty ! Met ons kindje was dat ook. Ik heb een boek waar alles in staat, ook lengte en gewicht per week. Mijn VK mat en het kleintje was steeds kleiner van ze in het boek zeiden, en behoorlijk veel. Toch gaf de VK aan dat het kindje prima op schema ligt. Wat blijkt nu ... in het boek meten ze de beentjes mee, en de VK rekent van hoofdje tot stuit ! Nogal een verschil dus ! Misschien is dat bij jou ook het geval ! Groetjes, Nikki F
Inderdaad dat zou best kunnen!! Gynaecoloog meet geen ledematen mee. Het gewicht klopte ongeveer 200g. Dus i kdacht al aan een kort dik manneke Dat ik daar zelf neit ben opgekomen... (domdom) Merci Liefs Kitty
Hoi Kitty ! Ik moet toegeven dat het hier ook wat tijd koste voordat ik er achter was ... maar een hele geruststelling is het zeker ! Groetjes, Nikki F