Waar wordt bij jullie de kinderbijslag aan besteed? Kopen jullie speelgoed of juist kleding? Of bewaren jullie het misschien voor het kind zelf? Wij kopen er vaak kleding van (uiteraard krijgt hij ook kleding tussendoor ) maar we kopen er vaak jassen en schoenen van .
nergens aan. komt gewoon op de grote hoop erbij. ik zie ook vaak pas bv een week later dat het erop staat. sta er nooit bij stil ook dat het weer komt ofzo...maar goed gelukkig zijn wij er dus niet afhankelijk van. dus het gaat hier op aan van alles, boodschappen, kleding voor ons allemaal en gewoon rekeningen die betaald moeten worden
Hier gaat het op aan kleding dus deze maand schoenen, nieuwe jas, broeken, t-shirts het is zo op Zonder KB hadden we dit natuurlijk ook gekocht.
Oef, goeie vraag. Het staat op mijn rekening en gaat bij mij op de grote hoop. Dus ik denk aan uitstapjes, kleding, speelgoed, buitenspeelgoed, kinderfeestjes, boeken, leerzaam spul, luiers, eten, drinken, verzorgingsproducten, knijpfruitjes, kinderopvang... Dat soort dingen Verder krijgt hij per maand 50 euro aan spaargeld; dus als bovenstaande uitgaven de kinderbijslag nog niet heeft opgemaakt, krijgt hij ook nog spaargeld voor op zijn spaarrekening.
Blijft gewoon staan op de rekening en wordt dus gebruikt voor boodschappen, dagje uit, luiers, kleding, energierekening, etc.
Houd ik niet bij. Het gaat gewoon mee met de rekeningen/vaste lasten. En kids krijgen kleding/schoenen/sport/speelgoed wanneer ze het nodig hebben. Ik geef wel meer aan ze uit dan de kinderbijslag oplevert, dus vind het wel goed zo.
Diegene die kleding kopen van de bijslag: geven jullie dan dus 800 (voor de jongsten) per jaar uit aan kleding voor je kind? Ik heb het idee dat ik daar nooit aan kom, maar moet zeggen dat ik het ook niet bij houd wat ik uitgeef aan kleding voor hem.
Kleding en schoenen en vaak dan speelgoed of iets dat zien we altijd wel en verder tja als ze echt wat nodig hebben dan krijgen ze het toch wel daar hoef ik niet voor te wachten op de kinderbijslag maar eerlijk is eerlijk het is wel heeeeeeeeeeeerlijk
Het gaat naar een andere betaalrekening en als ik iets voor hun nodig ben gaat het daarvan af. Ik heb zelf wel een beetje zoiets van het ik krijg het voor de kinderen dan besteed ik het daar ook aan. Bij dit bedrag stort wel wat bij. Maar ik kan het er redelijk mee redden.