reacties baby van bijna 3 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missym, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Mijn zoontje is 5 weken te vroeg geboren, dus officieel nog geen 2 maanden.

vandaag ben ik naar t ziekenhuis geweest voor nacontrole omdat hij 2 weken in t ziekenhuis heeft gelegen.

na wat testen, ging ze kijken hoe hij reageert op de omg. e.d. hij reageert vond ze te weinig.

de ene keer kijkt en volgt hij ons wel, maar de andere x totaal niet. zijn flesje herkent hij ook nog niet.

hoe snel was dat bij jullie?

begin me zorgen te maken omdat we nu over 2 weken terug moeten komen en anders worden doorgestuurd naar de oogarts...

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

je kan dat ook oefenen met een blauw of rood speeltje..

vinden ze nog leuk ook :)

3. Saskia78

je kan dat ook oefenen met een blauw of rood speeltje..

vinden ze nog leuk ook :)

4. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Mijn dochter is ook 2,5 maand. Ze volgt ons ook de ene keer wel en de andere keer niet. Soms vindt ze het plafond gewoon interessanter (kan ze minuten naar staren :( ).
    Hoe weet je of hij zijn flesje niet herkent?
    Ik zou me niet teveel zorgen maken. Als hij jullie soms wel volgt, betekent dat toch al dat hij jullie wel kan zien. Op het CB zeggen ze soms dingen waar je onnodig ongerust door wordt.

5. Saskia78

wat wij wel regelmatig deden... (en ik net niet zo goed kon typen omdat dochterlief ondertussen op schoot lag in de hoop dat ze in een plastic zakje zou plassen) was met een gekleurd ding (rood of blauw want dat zien ze het best in het begin) bewegen
    eerst ging ze alleen mee met dr oogjes (en inderdaad lang niet altijd)
    maar later draaide ze ook echt dr hoofdj emee

onwijs leuk om te zien.. en scheelt weer gedoe op het cb :)
    laat je niet gek maken hoor :)

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    dank jullie voor de antwoorden

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    mijn zoontje van 2,5 maand herkent de fles ook niet,en volgt soms wel en soms niet een speeltje.
    Dat komt vanzelf wel hoor,maak me er niet druk om.

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Volgen met de oogjes of ook met t hoofdje? Want ons dochtertje is echt heel erg mens-gericht en 'sociaal'(maw ze vindt mensen boeiender dan speeltjes) maar zij volgde ons echt nog niet met 2,5 maand hoor..echt niet!

Ze lachtte wel al heel vroeg en babbelt er ook op los en lacht tegen iedereen, en dat deed ze allemaal al heel vroeg omdat ze gek op mensen/oogjes (knuffels met oogjes en de poes) is ..maar dat volgen (vooral met haar hoofdje) kwam pas later

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hij volgt ons soms wel soms niet, soms herkent hij ze fles soms kijkt hij er gewoon niet na (of hij kijk de andere kant pop of hij huilt en ziet ze fles niet omda ze ogen dicht zijn).

heb ook al e.a. op internet gekeken, maar eigenlijk moeten ze pas vanaf 6 maanden echt goed kijken...

weer in de stress voor niks..maar goed, we hebben hem wel goed geobserveerd :)

10. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Meid dat zal nog wel vaker gebeuren..... ;)
    Elk kind ontwikkelt zich op hun eigen tempo.
    De ene keer zijn lopen ze voor op andere en dan weer
    achter.
    Moet zeggen ik let ook op alles hoor en ga dan de verkeerde
    dingen denken. Dat is gewoon moeder eigen...hihihhihihi

Deel Deze Pagina