waar allemaal poepbroek verschonen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tuc, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende keer standaard een extra handdoekje mee zodat je even op de grond in de kleedkamer kan verschonen? Ik heb zo ook wel vaker op de vloer verschoond bij gebrek aan echte verschoonplek. Poepluiers van een dreumes/peuter middenin een cafe ofzo verschonen vind ik niks, dat doe ik dus op het toilet.

3. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Overal en nergens, op de achterbank, op schoot, op stoel, op matje op tafel oid (als er niks anders voorhanden is). Momenteel ben ik in een land waar de openbare toiletten nogal wat te wensen overlaten dus bijna nooit een verschoonplek.

4. p1982

p1982 Niet meer actief

Overal . Auto pashokje zo op de grond

5. misa

misa Niet meer actief

In de kinderwagen, op de grond, in de auto. Tja wat moet dat moet!

6. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Als het kan in een verschoningsruimte, maar die is niet altijd voor handen.

Vooral niet op vakantie. Tot nu toe hebben we haar op de raarste plekken verschoond:
    - Op een bankje langs de haven van Phyros. Daar zat ze echt tot aan haar nek toe vol. En natuurlijk geen schone kleren bij. Dan maar zonder romper.
    - Op het strand naast het restaurant waar we aan het eten waren, maar waar geen verschoonplek was.
    - In de kofferbak, meerdere keren.
    - Op de bar van een café waar een kraamparty gegeven werd, maar waar ook geen verschoningsplek was. Die ruimte stond wel leeg hoor, maar ik zou bij zo'n feest zorgen voor verschoonplek.
    - op de biljarttafel

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik vind het echt not Done om in een restaurant of bar waar mensen bij zijn een poepluier te verschonen. Vind ik zo smerig.

Hier doe ik het in de kinderwagen als er onderweg niets anders is.
    Met mijn aupairkindje (die was 1 jaar toen) was ik wat makkelijker omdat ze al wat ouder was, zal straks met N. Ook zo zijn, die kon ook in bijvoorbeeld de toiletten op de grond liggen, wel met verschoningsmatje eronder en dan nog een hydrofiel erop. Of in de zomer op de grond in t park, wederom met matje en hydrofiel.

8. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0

Ok, ik had er bij mijn post overal bij moeten zetten dat er geen andere mensen bij waren en er altijd een matje onder lag...;)

9. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Dit dus! Zo vaak meegemaakt dat er geen verschoningsruimte is of dat we net op de parkeerplaats waren... Op tafel ook geen probleem mee met handoek!

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.155
    113
    hier ook op iedere vrij meter!
    in het begin kon het nog op de hoedenplank van de auto, was nog enigszins ergonomisch! tegenwoordig houd de hoedenplank dat niet meer denk ik!

toen hij 6 weken was bij de la place in het eet gedeelte! ik moest betalen bij de toiletten om hem te verschonen!
    in een rustig hoekje had niemand het in de gaten, en gewoon in de wandelwagenbak!

11. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Tja, hier zelfs een keer verschoond in een rijdende trein..Ze gilde moord en brand dus het moest. Matje onder de bips en ik deed het zo snel dat volgens mij niemand iets door had, haha!

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Haha zo doe ik het ook :D

13. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    zolang ze klein zijn in de wagenbak. Dat is ideaal.

Ik heb mijn zoontje ook een keer verschoond op een stoel in de wachtkamer bij de tandarts. Haha! Gelukkig waren er behalve ons gezin geen andere wachtenden. De tandarts kwam wel net aangelopen maar die heeft zelf ook een baby dus kon erom lachen.

14. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Overal waar er ruimte is...matje eronder en hoppa..

Kinderwagen kan ik plat maken en haar daarin verschonen.
    Ook wel regelmatig in de auto...op stoel...in de kofferbak...wherever :D

15. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ik verschoon overal. Als ik kan zitten, en mijn benen kunnen om haar heen, kan ik haar al verschonen.
    De auto, op de kofferbak (bak zelf was vol) op de grond, bed, tafel.. mij boeit het niet zo. Dr ligt toch wen matje onder, en daar overheen een hydrofiel.
    Ook i de kinderwagenbak is verschonen geen punt:)

16. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Als je er een matje onder legt zie ik geen probleem. Thuis hebben we ook alle spullen standaard op de keukentafel liggen.
    Maar als er een alternatief is ga ik natuurlijk wel in de verschoningsruimte. Ook heb ik het met de oudste weleens op de grond in het toilet gedaan. En op een picknicktafel langs de weg. En op de camping op het gras.bij oma op de bank. En zelfs ooit in een pashokje in een kledingzaak.

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Niet waar mensen eten of drinken
    Niet naast mensen die er niet bij horen

en verder over al nergens.

18. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ja overal eigenlijk.. terras, op schoot, achterbank auto. Of als ik in de buurt ben bij een verschoningsruimte uiteraard daar. maar sommige restaurants hebben t niet en als je t dan vraagt zeggen ze ook gerust doe t maar op die banken :D heb wel alttijd verschoningsmatje bij me.

Deel Deze Pagina