Hoi, Ik moet morgen vóór 15.00u een essay inleveren. Ik studeer rechten. Heeft er iemand zin om dit essay (5 bladzijden) kritisch door te lezen op spel- en taalfouten? Ik heb zelf letterkunde gestudeerd (vóór de rechten ), dus ik word geacht er goed in te zijn, maar als je zo'n ding een miljoen keer door- en opnieuw leest, ga je over dingen heen kijken. Ik ben nu nog aan het schrijven - hoezo strakke deadline -, maar als ik het vanavond aan iemand zou mogen sturen, die dan ook nog tijd heeft om het morgen voor de middag te bekijken, zou ik echt heeeeel dankbaar zijn... Liefs, Mrs Hair
Ik ben docent Nederlands, maar ik heb helaas geen puf meer om nog geconcentreerd een essay na te kijken. Hopelijk vind je snel iemand die je wil helpen. Succes in ieder geval!
Ik wil het gerust voor je doorlezen, heb zelf een mastertitel Communicatiestudies, heb op mijn werk vaak teksten geredigeerd en ben sterk in Nederlands als ik dat even zo mag stellen, maar ik geef geen 100% garantie . Maar stuur maar op hoor, ik kijk er met liefde even naar. Weet niet of het vanavond nog lukt maar anders zeker morgen uiterlijk rond het middaguur als mijn dochtertje slaapt.
@ Locusta: Geen probleem hoor, weet niet of ik er zelf nog zin in zou hebben nu... @ Eylem: Super, dank je wel! Even een extra blik voor de puntjes op de i of de héle domme fouten is echt genoeg. Ik pb je even voor je emailadres.