Dikke enge spin

Discussie in 'De lounge' gestart door Fashion88, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Net was ik op de computer een spelletje aan het doen, voel ik opeens wat kriebelen op mijn arm, ik dacht eerst een haar ofzo.. Ik keek en zag een zwarte reuzenpoot:$
    Ik schreeuwde het uit en begon gelijk te springen en wapperen met mn armen. Ik keek achter de bank en daar zat ie:$Een dikke zwarte enge spin!! Ik moest echt huilen van angst. Klinkt misschien gek, maar ik ben zoo ontzettend bang voor spinnen, en al helemaal voor die monsterspinnen!
    Ik als een gek de stofzuiger gepakt en heb hem denk ik opgezogen. Normaal ben ik daar op tegen omdat ik het zielig vind, maar ben alleen thuis en was zooo bang.
    Ik ben alleen zo bang dat er nu nog 1 ergens zit. Is het zo dat die zwarte spinnen altijd met zijn tweeen zijn? Want dan zit ik hier helemaal niet meer fijn.. Evengoed zit ik er nu nogal gek bij:p zit met mn voeten van de grond af op een afstandje van de computer te typen:)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Om heel eerlijk te zijn is mijn ervaring ook altijd dat ze met zijn 2en zijn, hou die stofzuiger maar in je buurt :D en heeeeeeeeeel veel sterkte, ben ook als de dood voor spinnen, maar voor die grote ben ik panisch :$

3. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

dat hoeft helemaal niet. Ik heb er ook wel eens een in huis gehad, maar heb de 2e nooit gezien of gevonden. Ik zou wel even een plastic zakje met een elastiekje om de stofzuigerslang doen, anders kan hij er misschien weer uit.

4. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Oh nee:$ Ik zit hier nog steeds te rillen van die spin van net, hoop echt niet dat er hier nog 1 ergens zit..
    Straks ook maar even de slaapkamer controleren..

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    IEUW! Hier er laatst ook 1 in de slaapkamer gehad, brrrr! Die uiteindelijk opgezogen in de stofzuiger en vervolgens de stofzuiger buiten neer gezet uiteraard, stel je voor dat ie eruit zou kunnen komen :$:).

Maar ik vrees dat ik je avond er niet beter van maak als we dus inderdaad een dag of 2/3 later opnieuw zo een spin in de slaapkamer hadden, helaas dus inderdaad met zn tweeen vrees ik :), brrr! Die heeft manlief uit het badkamerraam gesmeten.

Daarna gelukkig geen spinnen meer gezien hierzo!

6. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Oke, ik heb al wat keukenpapier erin gedaan. Maar zou ie er nog uit kunnen komen als ik morgen ga stofzuigen?

7. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Terwijl er hier echt maar 1 zat, 2e nog nooit gezien.. dus kan ook nog ;)
    alleen mijn ervaring is dat die 'spring spinnen' (geen idee hoe ze heten, maar die kleine zwartjes die springen kunnen) met zn 2e zijn, of soms zelfs met zn 3e.
    * Ondertussen de kriebels over me lijf lopen haha.. kijk gelijk om me heen, nee nergens een spin te zien.. brr.. ben ook echt een angsthaas wat die beesten betreft. Vorige week al een nacht op de bank doorgebracht (dom, 26 weken zwanger op dat moment,en BI, alles kraakte de volgende ochtend ;)) omdat er bij mijn kant van het bed een spin zat.. en ik dan echt echt niet durf te gaan slapen :) *

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik hou dan altijd mijn papiertje goed vast en zet de stofzuiger aan en na 10 sec haal ik het papiertje er weer uit :D

Ik heb ook weleens zo'n grote spin in mijn handdoek gehad toen ik onder de douche vandaan kwam, ik wou mijn haren drogen en dacht wat is dat? hij viel zo op de grond voor mijn voeten, je wilt niet weten hoe snel ik uit de douchecabine was en de deur heb dicht gegooid :p Ik heb zwarte en aquablauwe handdoeken, nu mag jij raden welke kleur ik nu alleen nog maar gebruik :p

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb kippevel hahahahaa wat erg :)

10. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    IIiiiiiii:O Lijkt me echt doodeng als je je gaat afdrogen en er zit zo'n monster in je handdoek:$
    Ik heb het wel eens gehad toen ik de wasmand leeghaalde, zat ook een zwarte, maar deze van vanavond is groter!

Maar dan zal ik het even proberen met dat papiertje morgen.

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik wel vaak 2 gehad, niet gelijk diezelfde avond..maar paar dagen later was hij er wel!
    Vind ze zo afschuwelijk!

12. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Heel herkenbaar om ergens anders te gaan slapen. Ik heb een keer op zolder geslapen omdat er een spin in mijn kamer zat.. Als ik het aan iemand vertel vinden ze het maar apart. Ook als ik hysterisch ga gillen en springen:pGelukkig heeft net niemand me gezien, zag er wel grappig uit denk ik:p

13. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    bah bah bah!
    ik ben panisch voor die beesten!
    ik heb ook wel eens gehuild van schrik hoor... :)
    vind ze zooooooo eng!!!
    en we hebben joekels hier!
    dacht laatst dat er een muis in de schuur zat, bleek het ook een spin te zijn, een donkerbruine... krijg weer kippenvel als ik er over nadenk!

14. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Oh ben ik gelukkig nie de enige haha.
    Kan echt in paniek raken als ik zo'n beest zie.. heb ook echt de rare gewoonte elke avond eerst alles te controleren op spinnen.. ;)
    Of als vriendlief spin dood maak, moet ik het echt zien..eerder geloof ik het nie en slaap ik ook nie.
    * pff, nu ik dit zo lees..wat kan een mens bang zijn voor wat eigenlijk.. ;):)*

15. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Deze spin zat laatst op de schuurdeur:$

Bijgevoegde bestanden:

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Op een plaatje lijkt ie best klein......:) maar in het echt :$ whwhahaaha, enge beesten

Oh bah je hebt hem vergroot, schrok me dood hahahaha eng he?

17. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik kreeg gewoon een rilling toen ik de foto zag!
    was onverwachts... bah!
    ff waarschuwen graag! :D

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik kan zelfs niet naar het plaatje kijken, krijg er de rillingen van, belachelijk natuurlijk, het is maar een foto, maar toch :):):)

19. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Sorry:p Hij was inderdaad erg eng. Ik deed de schuurdeur toen open en ik schrok me dood! Hij bleef wel de hele tijd zitten dus heb een foto kunnen maken.

20. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Oh lief, die kleintjes die jullie daar hebben :D

Deel Deze Pagina