Jaja, wij hebben al geboekt voor 2014! Wij gaan volgend jaar lekker naar Italië naar Park Albatros, nabij San Vincenzo. Iemand daar ervaring mee? Of iemand die leuke uitstapjes in de omgeving kent?
Wij zijn hier vorig jaar geweest! Mooi park hoor, allemaal super geregeld... Super mooie omgeving, en veel te zien! De grote steden zijn pisa, florance, Luca is allemaal wel een stukje rijden, maar zeker te doen! Ook het Eiland Elba schijnt heel mooi te zijn, maar dat hebben wij niet gedaan! Het strand vond ik niet super, geen mooi zand! Allemaal dingetjes ertussen, daar kan de camping overigens niets aan doen!
Het strand is volgens mij kiezel/zand toch? Niet ver weg volgens mij toch? Zo'n 700 meter? Wat voor accomodatie hadden jullie? Wij hebben nu voor die nieuwe gekozen. (lodge tent heet het volgens mij)
Wij zijn dit jaar geweest. Een waar kinderparadijs. Op zich kan je je de hele dag vermaken daar. Strand is 3x niks. Hartstikke vies (stonk naar rotte vis), veel kiezels en stenen en het liep erg schuin naar beneden. We hadden een luxe mobil home. Ook wel handig, er is een Coop supermarkt in het dorp. (Wel wat ver om te lopen). Daar deden wij de grote boodschappen want de campingwinkel is mega duur.