Bij ons dochtertje van 22 maanden worden morgen haar neusamadelen verwijderd. Zijn er hier mensen met ervaring bij het verwijderen van neusamandelen onder de twee jaar, ik heb niet echt een idee wat ik ervan moet gaan verwachten en hoelang het duurt voor ze weer helemaal hersteld is. Alvast bedankt voor het antwoord!
Onze dochter heeft een maandje geleden buisjes gekregen en de neusamandel is verwijderd. Ze was in een kwartier terug van de OK, helaas bloedde het veel na omdat ze helemaal in paniek was en mochten we pas tegen de middag naar huis (om 8.15) geholpen. Ze heeft nog een week een snotneus gehad en verder niets eigenlijk.
Bij mijn neefje zijn ze verwijderd bij anderhalf. 2 maand erna ook nog buisjes.. Het herstel ging heel vlot. Hij had wel moeite om te gaan drinken erna, maar gelukkig uiteindelijk net binnen de grenzen van het ziekenhuis. Maar dat is dus typisch iets voor hem. De 2e keer mocht hij ook al mee naar huis, en moest mijn zus bellen als hij thuis ook niet snel zou drinken.. En beide keren is zijn ontwikkeling ook met een sprong vooruit gegaan, sowieso het gehoor/praten, en de grove motoriek. Eigenlijk merkte je dat al na een week!