Welk strand bij Voorburg/ Den Haag?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Dalphin, 17 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalphin

Dalphin Niet meer actief

Wij gaan morgen op bezoek in Voorburg. Daarna willen we nog even een strandwandeling maken en bij een strandtentje wat eten en drinken. Het is echt jaren geleden dat ik naar de Nederlandse kust ben gegaan. Welk strand raden jullie aan?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vanuit Voorburg is Scheveningen het makkelijkst. Daar ook genoeg keuze vwb eettentjes ed. Veel plezier!

3. Dalphin

Dalphin Niet meer actief

Scheveningen lijkt mij heel druk. Vooral nu het vakantie is. Of zit ik er naast?

Misschien nog andere pareltjes van stranden?

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    Kijkduin?

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Kijkduin inderdaad.

Als betwijfel ik of het met het huidige weer ergens op het strand echt druk zal zijn…?

6. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik zou voor zuiderstrand gaan. Daar kun je parkeren bij het zuiderstrandtheater, stukje wandelen aan zee richting strandpaviljoen zuid en daar wat lekkers eten en drinken en dan kun je via de duinen weer terug naar je auto wandelen.

Persoonlijk vind ik Scheveningen echt super druk, al die strandtenten op een rijtje en de boulevard erbij, ik hou daar niet van.

7. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Voor het wandelen gaan wij regelmatig naar de Wassenaarse Slag. Daar heb je mooie duinen om door te wandelen en dan gaan we via het strand terug. Er zitten ook wel wat strandtentjes, maar heb er nooit gegeten.

Deel Deze Pagina