Hier is vast erder een topic van geweest, maar kon m niet vinden. Ik maak dit topic nav een opmerking van een collega vanmiddag. We hadden het over roken in het algemeen en hoe slecht dat was. Zegt hij "maar we kunnen hier wel steeds op terugkomen, het is gewoon nooit echt bewezen dat roken schadelijk is" Ik viel bijna van mijn stoel af. Hoe dom kun je zijn . Mijn vraag aan jullie: wat is de meest domme opmerking die je ooit gehoord hebt. Waar je mond echt van open viel..
80% van de commentaren op Facebook onder eender welk (nieuws)bericht. Vraag me soms af of er alleen zwakzinnigen op social media zitten.
O, en nog eentje: 'Je moet gewoon voor een keizersnede kiezen hoor. Een natuurlijke bevalling ruïneert je vagina en dan zal je man niet meer van je houden'.
Toen ik op het winkelcentrum liep met gevulde kinderwagen: oh is de baby geboren? Nee hoor, ik was helemaal niet zwanger en loop met een lege kinderwagen rond
Vragen aan twee roodharigen of ze familie zijn. Uuu nee niet alle roodharigen zijn familie. Net zoals niet alle blonde mensen familie van elkaar zijn.
'Zo, dat is fijn die extra toeslagen als je partner overleden is. Financieel zou ik het waarschijnlijk dan zelfs beter hebben dan nu'. Nou, dan vermoord je hem toch?
Of mijn jongens een tweeling zijn. Op peuterleeftijd snap ik het wel omdat ze bijna even groot zijn. Maar het begon al toen de jongste 3 maanden was.
M'n broertje: 'Ik weet zeker dat mama niet weet wanneer 9/11 was.' Ik: 'Weet je dat zelf wel?' Hij: 'Ja natuurlijk. Op 9 november!'
Mn buurman die laatst verbaasd was toen ik zei dat we lekker eitjes van onze eigen kipjes konden eten. Buurman: maar hoe weet je dan dat er geen kuiken in zit? Ik; er zit geen haan in het hok dus kan er nooit een kuiken in het ei zitten Buurman: hoezo? Ik; nou, zonder haan geen kuiken Buurman; serieus? Ik ben maar gestopt met deze conversatie. Aardige buurman verder hoor.
Goh hij lijkt echt op (naam man) zeg! 2 druppels water. Je ziet zo wie z'n vader is. *over onze zoon, door iemand die weet dat zoontje middels een zaad donor is ontstaan*